خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازاریابی ایرانسل در گفت‌وگو با ایلنا:

سوبسید اپراتورهای ایرانی به اپراتورهای عراقی در ایام اربعین برای رضایت زائران/ خدمات متنوع و رایگان ایرانسل در ایام اربعین/ نیازی به استفاده از سیم کارت عراقی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۳۳۸

مدیرکل بازاریابی شرکت ایرانسل گفت: اپراتورهای ایرانی در ایام اربعین تنها به دنبال رضایت زائر ایرانی هستند و برای این مسئله به اپراتورهای عراقی سوبسید می‌دهند.

باقر صمدی، مدیرکل بازاریابی شرکت ایرانسل در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در رابطه با خدمات اپراتور ایرانسل به زائران اربعین حسینی گفت: شرکت ایرانسل همچون گذشته خدمات متنوعی را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهد. ایرانسل امسال برای ایام اربعین تعرفه‌های تشویقی، تخفیف برای مکالمه و پیامک، اینترنت رایگان به صورت محدود حجمی و اپلیکیشن‌ رایگان اربعین را در نظر گرفته است.

مدیر کل بازاریابی شرکت ایرانسل با اشاره به چتر وای فای برای زائران گفت: ایرانسل مانند سایر اپراتورها چتر اینترنت وای فای پر سرعت در 22 نقطه مرزی ایجاد کرده است که زائران می‌توانند تا حجم معینی از آن استفاده کنند. با توجه به پیاده‌سازی تجهیزات امیدواریم امسال خدمات قابل قبولی به زائرین ایرانسلی ارائه شود.

وی با بیان این که اربعین زمان مهمی برای ایرانسل محسوب می‌شود گفت: با اپراتورهای عراقی در حال مذاکره هستیم تا در کنار کاهش قیمت خدمات ارتباطی، بتوانیم ظرفیت‌های ارتباطی را برای زائرین به خصوص در مسیر ارتباطی افزایش دهیم.

باقر صمدی تاکید کرد: اپراتورهای ایرانی در ایام اربعین تنها به دنبال رضایت زائر ایرانی هستند و برای این مسئله به اپراتورهای عراقی سوبسید می‌دهند. اپراتورهای عراقی همواره تلاش می‌کنند تا قیمت اپراتور ایرانی به آن‌ها نزدیک نشود  اما قیمت بسته‌های در نظر گرفته شده ایرانسل در ایام اربعین مقرون به صرفه است و در تلاش هستیم تا هزینه‌ها یکسان‌سازی شود به همین دلیل نیازی به استفاده از سیم کارت عراقی برای زائران وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز