خبرگزاری کار ایران

با حضور هنرمندان کشوری؛

جشن بزرگ گلریزان معلولین جسمی حرکتی برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۳۶۰۲۴

از هنرمندان مطرح سینما بهنوش بختیاری و حمیدرضا پگاه و خواننده محبوب مهدی مقدم برای حضور در این جشن دعوت به عمل آمده است.

جشن بزرگ نیکوکاری موسسه باران مهر لیان با حضور هنرمندان عرصه سینما و موسیقی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در این مراسم که به همت موسسه آموزشی نیکوکاری معلولین جسمی حرکتی برگزار می‌شود از هنرمندانی چون سینما بهنوش بختیاری و حمیدرضا پگاه و خواننده محبوب مهدی مقدم دعوت به عمل آمده است.

هم چنین در این مراسم که برای کمک به معلولین جسمی حرکتی برگزار می‌شود مجری صدا و سیما اقبال واحدی و هنرمند تقلید صدای کشور عباس رضا‌زاده و تهیه کننده و کارگردان مهدی فاروقی که مسئولیت اجرای این برنامه را بر عهده دارد، حضور دارند.

لازم به ذکر است خیرین ارجمندن می‌توانند برای تهیه کارت دعوت به دفتر موسسه واقع در بوشهر، خیابان امام «سنگی»، انتهای کوچه انتقال خون، کوچه شهید حمایتی، موسسه خیریه باران مهر لیان مراجعه کنند.

موسسه باران مهر لیان در سال ۱۳۹۰ با هدف اشتغال و ارتقاء سطح زندگی معلولان جسمی حرکتی و محرومیت زدایی از این قشر جامعه توسط جمعی از نیکوکاران استان بوشهر تاسیس شده و با کسب مجوز رسمی بدون دریافت هیچ گونه کمکی از نهاد‌های دولتی و تنها با کمک افراد خیر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز