خبرگزاری کار ایران

سالاری حضور حسین ماهینی در تیم ملی وجام جهانی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۳۶

مصطفی سالاری در پیامی به حسین ماهینی فوتبالیست ملی پوش هم استانی وی را مایه افتخار و مباهات و امید ورزشکاران دانست.

استانداربوشهر در پیامی با تبریک حضور حسین ماهینی در تیم ملی وجام جهانی گفت: عضویت غرورآفرین حسین ماهینی در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و حضور شایسته وی در جام جهانی مایه نشاط و امید ورزشکاران شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در پیامی به حسین ماهینی فوتبالیست ملی پوش هم استانی وی را مایه افتخار و مباهات و امید ورزشکاران دانست.

متن این پیام چنین است:

جناب آقای حسین ماهینی فوتبالیست ملی پوش شایسته هم استانی

عضویت غرورآفرین و امید بخش جنابعالی در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و حضور درجام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به جنابعالی، خانواده گرانقدر، جامعه فوتبال و مردم شریف استان بوشهر تبریک می‌گویم انشاالله این حضور شایسته مایه نشاط و امید همه ورزشکاران استان برای رسیدن به قله‌های افتخار در سطح ملی و بین‌المللی خواهد بود.

اینجانب حمایت خود از افتخارآفرینان عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی را که مایه نشاط و سلامت اجتماعی است برخود و همه مدیران پرتلاش استان بوشهر واجب می‌دانم و امید دارم و تدبیر خواهیم کرد که بوشهرعزیز جایگاه رفیع خود را درفوتبال کشور که درآغازین روزهای طلوع فوتبال در دنیا خاستگاه فوتبال در گستره ایران بزرگ بوده است بازیابد.

موفقیت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی از درگاه خداوند منان آرزومندم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز