خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد:

دستگیری قاتل فراری پس از ۹ سال

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۷۰

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل شهروند کنگانی پس از ۹ سال خبر داد و گفت: فردی که جمعه شب با ضربات چاقو جوان بوشهری را به قتل رساند دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل شهروند کنگانی پس از ۹ سال خبر داد و گفت: همچنین فردی که جمعه شب با ضربات چاقو جوان بوشهری را به قتل رساند دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، سردار حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه بوشهر گفت: جمعه شب گذشته جوانی ۲۴ ساله در پارک شغاب بوشهر پس از درگیری با دوستش با ضربات چاقو وی را به قتل رساند که در‌‌ همان ساعات اولیه شناسایی و دستگیر شد.

عباس‌زاده گفت: بامداد‌‌ همان روز پلیس از یک مورد چاقو خوردگی در بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر مطلع و به محل حادثه عزیمت کرد که در تحقیقات بعدی مشخص شد فرد ۲۵ ساله‌ای به هویت «س» براثر ضربات چاقو و خونریزی شدید به کما رفته و ساعتی بعد نیز فوت شد.

فرمانده انتظامی بوشهر با اشاره به دستگیری فرد ضارب در کمترین زمان ادامه داد: فرد ضارب در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفته با مقتول سوار یک ماشین بوده که به دلایلی با یکدیگر درگیر شده و پس از مشاجره لفظی و فیزیکی، با استفاده از چاقو مقتول را مضروب کرد که نهایتا درگذشت.

به گفته وی در خصوص انگیزه اصلی این درگیری تحقیقات پلیس ادامه دارد.

دستگیری قاتل فراری پس از ۹ سال

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین خبر داد: فردی که در یکی از بخش‌های شهرستان کنگان حدود ۹سال قبل فرد دیگری را به قتل رسانده و متواری شده بود در شهر زاهدان دستگیرشد.

سردار حیدر عباس‌زاده گفت: مردادماه ۹سال قبل بر اثر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان کنگان فردی به هویت «ح. ب» از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت می‌کند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های فنی و اطلاعاتی، فردی به هویت «ح» بعنوان متهم اصلی قتل که به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد و متواری بود، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی منجر به شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی در شهر زاهدان شد، ادامه داد: پس از انتقال وی به بوشهر، این متهم در تحقیقات اولیه به قتل ارتکابی اعتراف کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز