خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون تکواندو:

استان بوشهر استعدادهای بسیار خوبی در تکواندو دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۵۱

رئیس فدراسیون تکواندو نیز با بیان اینکه رشته تکواندو در سطح کشور به ویژه استان بوشهر دارای طرفداران بسیاری است اظهار داشت: تکواندو کاران در حوزه‌های ملی و فراملی افتخارات عظیمی کسب کرده‌اند که کسب یک مدال طلا در رشته تکواندو درالمپیک لندن ازآن جمله است.

رئیس فدراسیون تکواندو نیز با بیان اینکه رشته تکواندو در سطح کشور به ویژه استان بوشهر دارای طرفداران بسیاری است، گفت: تکواندو کاران در حوزه‌های ملی و فراملی افتخارات عظیمی کسب کرده‌اند که کسب یک مدال طلا در رشته تکواندو در المپیک لندن از آن جمله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، سیدمحمدرضا پولادگر، در نشست با مسئولان استان بوشهر، امسال را سال پر فروغ تکواندوکاران کشورمان در رقابت‌های جهانی دانست و تصریح کرد: تکواندوکاران در رقابت‌های مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی موفق به مدال‌های متعدد شدند به‌ گونه‌ای که پرچم پرافتخار کشورمان بارها در آسیا و جهان به اهتزاز درآمد.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه تیم ملی نونهالان در رقابت‌های جهانی قهرمان شدند بیان کرد: در نخستین دوره مسابقات جهانی، تیم تکواندو دختران و پسران نونهال کشورمان با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند.

وی با اشاره به اینکه بانوان در رشته تکواندو خوش درخشیدند گفت: بانوان تکواندو کار موفقیت‌های بزرگی در جهان و آسیا بدست آورده‌اند و اکنون دارای جایگاه بسیار ممتازی هستند.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه استان بوشهر دارای پشتوانه‌ قوی تکواندو است افزود: استان بوشهر استعدادهای بسیار خوبی در بخش سبک وزن دارد که باید مورد حمایت قرار بگیرد.

تکواندوکاران استان بوشهر شش مدال کسب کرده‌اند

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر نیز با بیان اینکه تکواندوکاران این استان دارای جایگاه مهمی در کشور هستند گفت: تکواندوکاران استان بوشهر امسال شش مدال در عرصه ملی و فراملی کسب کرده‌اند که نشان از وجود قابلیت‌های ورزش تکواندو دراستان است.

غلامرضا کشتکار با تاکید بر حمایت مالی از هیئت تکواندو استان بوشهر گفت: امسال یک میلیارد ریال برای حمایت از برنامه‌های ورزشی تکواندو در استان بوشهر جذب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز