خبرگزاری کار ایران

طیبی در گفت وگو با ایلنا:

گزینه های نهایی استانداری قم ۴ نفر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۹۳

هنوز هیچ گزینه ای برای استانداری قم قطعی نشده است / استاندار قم باید علاوه بر برخورداری از یک ساختار میانه روی و اعتدالی، توانایی برطرف کردن عقب ماندگی های قم به ویژه در بخش عمرانی را داشته باشد.

ایلنا: رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی در استان قم، با بیان این که گزینه های نهایی استانداری قم ۴ نفر هستند، گفت: هنوز هیچ گزینه ای برای سمت استانداری قم قطعی نشده است.

امیر طیبی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص مطرح شدن شایعاتی پیرامون انتخاب استاندار قم که در یکی از وب سایت ها منتشر شده است، گفت: تا همین دیروز که به اتفاق دوستان مان در نهاد ریاست جمهوری حضور داشته و جلساتی را با یکی از معاونت های محترم رئیس جمهور و یکی از وزرا داشتیم، هنوز هیچ گزینه ای به صورت قطعی برای استانداری قم مورد تأیید قرار نگرفته و از این رو هر گزینه ای هم که اعلام شود، یک گمانه زنی بیش نیست و در حد شایعه خواهد بود.

وی با تأکید بر این که فعلا گزینه های مطرح برای استانداری قم در حد شایعه است، یادآور شد: البته تعداد گزینه های مطرح برای پست استانداری قم، بین ۴ نفر اصلی است و آخرین خبر هم این است که قرار است این مسئله به صورت دقیق بررسی شود؛ بنابراین در جلسه امروز هیئت دولت هم، استاندار قم مشخص نخواهد شد.

این فعال سیاسی در ادامه با تأکید بر این که استاندار قم باید دارای ویژگی ها و شاخص های مهمی باشد، گفت: با توجه به این که قم پایتخت جهان تشیع است و از طرفی پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص جبران عقب ماندگی های قم به ویژه در بخش عمرانی، به نظر می رسد باید در قم استانداری حاکم شود که با جبران عقب ماندگی های قم، بتواند این استان و این شهر مهم را در شأنیت پایتخت شیعه ترقی دهد.

وی افزود: استاندار جدید قم باید با داشتن توانایی های لازم، فعالیت های عمرانی را شدت بخشیده و با محوریت کارهای عمرانی، نیازهای استان و شهر را برطرف کند؛ مضاف بر این که جایگاه و ساختار فرهنگی این استان را آن چنان اعتلا دهد که قم به عنوان یک آرمان شهر و آرمان استان، در کشور مطرح شود.

طیبی خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار دولت اعتدالی تدبیر و امید و قرار گرفتن جناب آقای دکتر روحانی در مسند ریاست جمهوری، به نظر می رسد یکی دیگر از شاخصه های مهم استاندار جدید قم، باید این باشد که از یک ساختار میانه روی و اعتدالی برخوردار باشد تا با گروه های مختلف به تعامل برسد، تا بتوانیم از تمام ظرفیت های خدمت به مردم در گروه ها و افکار موجود در استان، استفاده اکمل را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز