خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

طرح یکپارچه سازی آذین بندی اعیاد شعبانیه اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۱۶

وظیفه دستگاه های متولیست با فراهم سازی شرایط بسترسازی مناسب برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن، جشن های دینی را فراهم بیاورند / بحثیکپارچه سازی شمایل ایستگاه های صلواتی سطح شهر نیز دیده شده است.

ایلنا: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری گفت: در راستای زیبا و پرشکوه تر شدن برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه، طرح یکپارچه سازی آذین بندی و نورپردازی این ایام اجرا خواهد شد

به گزارش ایلنا، اسماعیل فتحی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در توضیح این خبر اظهار کرد: حسب دستور و تاکید شهردار قم مبنی بر توجه بر اجرای آذین بندی مناسبت های مذهبی و ملی سال به ویژه جشن های اعیاد شعبانیه، طرح یکپارچه سازی و مناسب سازی آذین بندی های این ایام در سطح شهر قم اجرا می گردد.

وی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با شهرداران مناطق هشت گانه و ستاد برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه، در نظر است عملیات آذین بندی، ریسه کشی و نورپردازی ویژه این ایام با اجرای طرح مذکور به صورت هماهنگ و شمایل یکپارچه در سراسر شهر به اجرا درآید.

وی با اشاره به فعالیت خودجوش شهروندان در آذین بندی اعیاد طول سال گفت: سالیان متمادی است مردم متدین شهر قم نسبت به زینت بخشی شهر، محله و کوچه ها در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی سال اقدام می ورزند که این فعالیت پسندیده هرساله در اعیاد جشن های ماه شعبان به اوج خود می رسد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: در میان خیل عظیم حرکت های خودجوش مردمی در زیباسازی و زینت بخشی شهر در اعیاد مختلف، این وظیفه دستگاه های متولیست که با فراهم سازی شرایط بهینه و جهت دهی یکپارچه به فعالیت های اینچنین، بسترسازی مناسب برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن های دینی را فراهم بیاورند.

فتحی در پایان یادآور شد: در بخشی از طرح یکپارچه سازی آذین بندی اعیاد شعبانیه، بحثیکپارچه سازی شمایل ایستگاه های صلواتی سطح شهر نیز دیده شده که شهروندان متقاضی بهره مندی از طرح مذکور می توانند ضمن پیگیری صدور مجوز ایستگاه صلواتی، جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری مناطق مربوطه مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز