خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

باید با معضلات اجتماعی به صورت ریشه ای برخورد کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۹۳

مایه خوشحالی است که یک مجمعی مراکز خیریه را ساماندهی می کند / هرچه کار فرهنگی افزایش پیدا کند معضلات اجتماعی کاهش می یابد.

ایلنا: شهردار قم با بیان اینکه باید ریشه های ایجاد معضلات اجتماعی را شناسایی کرد تا بتوان به درستی به رفع آنها پرداخت، گفت: باید با معضلات اجتماعی به صورت ریشه ای برخورد کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری در دیدار با رئیس هیئت مدیره مجمع هماهنگی سازمان ها و موسسات و مراکز خیریه استان قم عنوان کرد: مایه خوشحالی است که یک مجمعی مراکز خیریه را ساماندهی می کند و امیدواریم با هم افزایی که در میان خیریه ها ایجاد می کنید مشکلات با سرعت و کیفیت بالاتری حل شود.

وی در ادامه با اشاره به سبقه های دینی انفاق و خیرات اظهار داشت: در اسلام هم به این امور در قالب خمس و زکات پرداخته شده تا مسلمانی به دلیل کمبود های مالی از ایمان خویش غافل نشود.

دلبری افزود: از اقدامات انجام شده در امور فرهنگی واجتماعی شهرداری می توان به تفکیک امور فرهنگی از امور اجتماعی اشاره کرد.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم هرچه کار فرهنگی افزایش پیدا کند معضلات اجتماعی کاهش می یابد و با تفکیک این دو مهم از یکدیگر به دلیل مطالبه ای که بخش فرهنگی از بخش اجتماعی دارد می توانیم هم کارایی بالاتری در این زمینه داشته باشیم و هم به آمار واقعی تری دست پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز