خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی شهرداری قم خبر داد:

اتمام بخش های مختلف پروژه زیرگذر بلوار یادگار امام(ره) قم

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۳۸۳

مشکلات و موانع این پروژه مورد بررسی قرار گرفت / به طور حتم در آینده‌ای نزدیک شاهد پویایی و فعالیت این پروژه خواهیم بود / اجرای تابلیه یکی از بخش هایی است که به طور کامل به اتمام رسیده است.

ایلنا: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: بخش های مختلف پروژه زیرگذر بلوار یادگار امام خمینی(ره) در حال اتمام است.

به گزارش ایلنا، مسیح الله معصومی در حاشیه جلسه بررسی وضعیت اجرای زیرگذر بلوار یادگار امام خمینی(ره) که با حضور شهردار قم برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم و مورد توجه مدیران شهری بحثپروژه عمرانی است اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر قم در مسیر توسعه قرار دارد، پروژه ها توسط شهردار، نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداران مناطق و معاونان هر هفته به صورت منظم در محل یکی از پروژه ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این جلسه همه مسائل، مشکلات و موانع این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و بدین ترتیب به طور حتم در آینده‌ای نزدیک شاهد پویایی و فعالیت این پروژه خواهیم بود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اتمام بخش های مختلف پروژه زیرگذر بلوار یادگار امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: اجرای تابلیه یکی از بخش هایی است که به طور کامل به اتمام رسیده است و دیواره سازی های این مجموعه نیز به صورت امانی توسط سازمان توسعه و عمران در حال اجرا است و تا یک ماه آینده این مجموعه کامل خواهد شد.

معصومی در خصوص جمع آوری خط ۲۳۰ کیلو ولت و نصب پایه های تلسکوپی برای خط برق فشار قوی گفت: پیش بینی شده است در صورتی که مجوز قطع برق برای نصب پایه های تسلکوپی صادر شود این پروژه در نیمه اول شهریور ماه به اتمام برسد.

وی یادآور شد: این محور، منطقه ۲ را به مناطق ۴ و ۸ و همچنین مسیر زیر حریم دکل های برق را به بلوار امام رضا پ(ع) متصل می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز