خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک قم مطرح کرد؛

بیش از صد ملک منطقه چهل اختران قم تملک شد / ۲۰۶ مورد مانده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۰۳

شاهد پیشرفت ۳۵ درصدی تملکات پروژه احیای بافت فرسوده شهری چهل اختران بودیم / مجموع املاک تملک شده در منطقه بافت فرسوده شهری چهل اختران ۱۰۱ مورد بوده که ۳۵ درصد کار تملک انجام شده است، ولی ۲۰۶ مورد ملک باقی مانده است.

شهردار منطقه یک قم از پیشرفت ۳۵ درصدی تملکات پروژه احیای بافت فرسوده شهری چهل اختران خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر قلیچ با اشاره به احیای بافت فرسوده در منطقه یک از مصوبات سفر مقام معظم رهبری اظهار کرد: این منطقه دارای بافت فرسوده فراوانی است که احیای آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی به احیای بافت فرسوده شهری منطقه چهل اختران اشاره کرد و افزود: شرکت عمران معصومیه از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی یکی از ارگان‌های درگیر این بخش بود که ۵۱ مورد از املاک این بخش را تملک کرد.

شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه استانداری قم ۵ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: شهرداری قم ۵۰ مورد تملک انجام داده است که ۷ هزار و ۲۷۰ متر مربع این مسیر آزادسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع املاک تملک شده در منطقه بافت فرسوده شهری چهل اختران ۱۰۱ مورد بوده که ۳۵ درصد کار تملک انجام شده است، ولی ۲۰۶ مورد ملک باقی مانده است.

قلیچ یادآور شد: بر اساس اعلام معاونت فنی و عمرانی استانداری قم مبلغ ۵ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر مقام معظم برای احیای بافت فرسوده شهری چهل اختران تصویب شده ولی هنوز اختصاص پیدا نکرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به گستردگی کار و این امر که بافت فرسوده تراکم ملکی و جمعیتی دارد، همت مسئولان استانی و کشوری نیاز است تا اعتبارات به اندازه کافی اختصاص پیدا کند و بتواند طرح را در زمان مشخص به پایان برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز