خبرگزاری کار ایران

«ابراهیمی» رفت، «طیبی نژاد» آمد؛

تودیع‌ومعارفه مدیر شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۵۳

این مراسم با حضور معاون سازمان شهرک های صنعتی ایران، استاندار و برخی از مسئولین استانی و همچنین برخی از فعالان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی این استان، در سالن همایش های اتاق بازرگانی قم برگزار شد.

ایلنا: با برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان قم، «امیرهوشنگ طیبی نژاد» جایگزین «روح الله ابراهیمی» در این سمت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان قم، صبح امروز و با حضور «علی‌نقی قدس» معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، «محمدصادق صالحی منش» استاندار قم و برخی از معاونین وی، برخی از مدیران کل استانی، برخی از فعالان بخش صنعت و همچنین برخی از فعالان سیاسی و اجتماعی این استان، در سالن همایش های امام علی(ع) اتاق بازرگانی قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «ابوالفضل خاکی» رئیس اتاق بازرگانی استان قم و یکی از فعالان بخش صنعت به ایراد سخن پرداخته و پس از آن، «روح الله ابراهیمی» که در ۲۱ ماه گذشته مسئولیت شرکت شهرک های صنعتی استان قم را عهده دار بود، به ارائه گزارش از عملکرد خود پرداخت.

«علی‌نقی قدس» معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین «سیدحسن رضوی» معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم، و در نهایت «امیرهوشنگ طیبی نژاد» مدیر جدید شرکت شهرک های صنعتی، نیز در این برنامه به ارائه سخنرانی پرداختند.

در پایان این مراسم نیز با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از «روح الله ابراهیمی» در دوران فعالیت، تقدیر به عمل آمد و حکم «امیرهوشنگ طیبی نژاد» برای مدیریت شرکت شهرک های صنعتی استان قم، توسط استاندار قم به وی اعطاء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز