خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله مکارم شیرازی:

باید ریشه گروه‌های تکفیری را بخشکانیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۹۹

وظیفه ما است که جوانان فریب خورده ای که جذب آن ها شده اند را جدا کنیم و با منحرفان آن ها مبارزه نظامی داشته باشیم که این امر لازم است اما کافی نیست.

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم گفت: وظیفه تمامی ما در شرایط کنونی، شناسایی تفکرات این گروه منحرف است که بعد از ریشه یابی باید ریشه آن ها را بخشکانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در مراسم افتتاحیه«کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام»که در سالن همایش های رسول اعظم(ص) برگزار می شود،عنوان داشت: امروز یکی از بهترین روزهای عمرم را تجربه می کنم چرا که در کنار علمای ۸۵کشور از جهان اسلام هستم.

وی با بیان اینکه جریان های تکفیری ضربه به اسلام، مسلمین و حتی جهان بشریت می زنند، اظهار کرد: وظیفه تمامی ما در شرایط کنونی، شناسایی تفکرات این گروه منحرف است که بعد از ریشه یابی باید ریشه آن ها را بخشکانیم.

این مرجع تقلید ادامه داد: تا کی باید شاهد ریخته شدن خون مسلمانان، بردن آبروی اسلام و هتک حرمت به نوامیس توسط گروه های تکفیری باشیم؟

آیت الله مکارم شیرازی تاکید داشت: اسلام دین محبت، مهربانی و مودت نسبت به همگان حتی غیر مسلمانان است، پس باید به دنیا بگوییم روش گروه های تکفیری‌ از اسلام بیگانه است.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما است که جوانان فریب خورده ای که جذب آن ها شده اند را جدا کنیم و با منحرفان آن ها مبارزه نظامی داشته باشیم که این امر لازم است اما کافی نیست.

ایشان ادامه سخنرانی خود را به زبان عربی ادامه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز