خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک نمایندگان استانداری و شرکت شهرکهای صنعتی قم؛

طیبی نژاد: سرمایه‌گذاری در شهرکهای صنعتی چاپ ونشر قم یک فرصت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۰۱

صنایع فرهنگی می‌توانند با استفاده از بستر شهرک صنعتی چاپ و نشر و ظرفیت علمی، دینی و فرهنگی استان قم نسبت به تولید محصولات فاخر فرهنگی اقدام نموده و به سایر استانهای کشور و دنیا نیز صادر نمایند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، گفت: صنایع فرهنگی می‌توانند با استفاده از بستر شهرک صنعتی چاپ و نشر و ظرفیت علمی، دینی و فرهنگی استان قم نسبت به تولید محصولات فاخر فرهنگی اقدام نموده و به سایر استانهای کشور و دنیا نیز صادر نمایند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، مهندس طیبی نژاد در نشست مشترک با اعضای معاونت برنامه‌ریزی استانداری و معاونین شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، ضمن تبادل برنامه‌ها با مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و‌ مشاور استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاری در شهرکهای صنعتی چاپ و نشر و ICT و الغدیر قم بعنوان یک فرصت در اختیار سرمایه‌گذران است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، شهرکهای صنعتی چاپ و نشر وICT و الغدیر را به واسطه ایجاد زیر ساختهای مناسب و موقعیت جغرافیایی مطلوب از شهرکهای دارای حائز اهمیت در کشور برشمرد و گفت: استان قم به دلیل قرار گرفتن در شاه‌راههای مواصلاتی کشور از موقعیت بسیار مناسب و دسترسی مطلوب برخوردار بوده و این مهم در ارسال و مراسلات کالا به سایر نقاط کشور اهمیت دارد.

مهندس طیبی‌نژاد در ادامه گفت: صنایع فرهنگی می‌توانند با استفاده از بستر شهرک صنعتی چاپ و نشر و ظرفیت علمی، دینی و فرهنگی استان قم نسبت به تولید محصولات فاخر فرهنگی اقدام نموده و به سایر استانهای کشور و دنیا نیز صادر نمایند.

همچنین بسترهای مناسبی که در شهرک ICT مهیا گردیده فرصت استثنایی برای بخش IT کشور و بین المللی ایجاد نموده و با نویدی که مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم دادند، با ایجاد چشم انداز‌های جدید اقتصادی و بین المللی و تمهیدات ویژه‌ای که سازمان صنایع کوچک و شرکتهای صنعتی ایران اندیشیده، افق بسیار روشنی برای صنعت کشور باز شده است.

در ادامه آقای آوری‌فرد مشاور استاندار نیز ایجاد انگیزه در بین سرمایه گذاران جهت استقرار و سرمایه‌گذاری در شهرکهای صنعتی را مهم دانست و گفت: باید تسهیل شرایط و اعطای تسهیلات مورد نیاز به بخش خصوصی، شرایط حضور صنعتگران را مهیا نمود.

در پایان مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم شرایط شهرکهای صنعتی استان قم را در کشور استثنایی توصیف و خاطر نشان ساخت؛ ظرفیت های بالای استان قم در بعد علمی، مذهبی و حضور میلیونی زائران و مسافران در طول ایام سال زمینه رشد و توسعه صنعتی استان قم را تا حد زیادی افزایش می‌دهد که لازم است با بازنگری در برنامه‌های قبلی و ایجاد بسترهای جدید و تسهیل مقررات زمینه جذب سرمایه به شهرکهای صنعتی استان را فراهم نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز