خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

ذوب آهن ۳ - صبا ۱؛ دهنوی باد صبا را خواباند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۶۵

صبا که می‌توانست با شکست ذوب‌آهن تا رتبه چهارم بالا بیاید، با همان ۲۳امتیازی که داشت در رتبه ششم باقی ماند و شاگردان گل‌محمدی نیز با این پیروزی موفق شدند ۲۱امتیازی شده و به رده هشتم صعود کنند.

صبای‌قم در دیداری خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن اصفهان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت۱۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با قضاوت شاهین حاج‌بابایی، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و صبای‌قم به مصاف هم رفتند.

گل اول بازی را مارکو اوره‌لیو آیوبل در دقیقه ۱۶روی ارسال زیبای حسین بادامکی به ثمر رساند تا این مهاجم برزیلی مانند ایوب کلانتری دیگر بازیکن صبا پنج گله شود.

در دقیقه ۲۴ ضربه کاشته قاسم دهنوی از میانه‌های زمین بدون برخورد به هیچ یک از بازیکنان از کنار دستان طهماسبی عبور کرد و وارد دروازه صبا شد و نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

قاسم دهنوی با پاس عرضی به حدادی‌فر و سانت این بازیکن به محوطه جریمه صبا، هادی محمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد که او نیز موفق شد دومین گل تیمش را در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند.

صبایی‌ها که برای جبران نتیجه حمله می‌کردند در دقیقه ۹۰صاحب یک ضربه ایستگاهی در میانه زمین ذوب‌آهن شدند که دروازه‌بان صبا تصمیم گرفت خودش این ضربه را بزند تا هم تیمی‌هایش با تعداد بیشتری حمله کنند اما ضربه او به قاسم دهنوی رسید. این هافبک ذوبی‌ها هم بعد از درخشش و تاثیرگذاری در ۲ گل اول، توپ را تا میانه زمین صبا حمل نمود و از فاصله تقریبا ۳۵متری با ضربه‌ای فنی دروازه مهرداد طهماسبی را برای بار سوم باز کرد.

صبا که می‌توانست با شکست ذوب‌آهن تا رتبه چهارم بالا بیاید، با همان ۲۳امتیازی که داشت در رتبه ششم باقی ماند و شاگردان گل‌محمدی نیز با این پیروزی موفق شدند ۲۱امتیازی شده و به رده هشتم صعود کنند.

وحید علی آبادی، روزبه چشمی و پیروز قربانی از صبا و مسعود حسن‌زاده از ذوب آهن در این بازی کارت زرد گرفتند.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود قمی‌ها به پایان رسیده بود که ذوب‌آهنی‌ها موفق شدند در خانه‌شان انتقام شکست بازی رفت را بگیرند.

ترکیب دو تیم:

ذوب‌آهن:رشید مظاهری، کارلوس سانتوز، هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، قاسم دهنوی، علی حمام، مهرداد قنبری، مسعود حسن‌زاده(۸۳ مصطفی شجاعی)، احسان پهلوان(۶۱ تبریزی)، اسماعیل فرهادی و مهدی رجب‌زاده(۸۹ دانیال اسماعیل‌فر)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

صبا:مهرداد طهماسبی، پیروز قربانی، هادی شکوری، وحید علی‌آبادی(۶۶ ابوالفضل ابراهیمی)، سید احمد مهدی‌زاده،، روزبه چشمی محمدامین آرام‌طبع، غلامحسین بادامکی(۸۶ قاسم گرامی)، جلال‌الدین علی‌محمدی، مارکو اوره‌لیو آیوبل و فرشید باقری(۷۶ حمیدرضا کاظمی)

مربی: ناصر بختیاری زاده

شرح بازی:

در نیمه اول بازیکنان و خصوصا خط دفاعی صبا سر در گم بود و کاملا متفاوت با زمانی که مرفاوی در این تیم حضور داشت بازی می‌کرد. توپ بیشتر در اختیار ذوبی‌ها بود و در اکثر حملات مدافعان صبا عقب می‌ماندند و اگر خوش‌شانسی آن‌ها نبود ذوب‌آهن نیمه نخست را با پیروزی به پایان می‌رساند.

با شروع نیمه دوم صبایی‌ها کمی جلو کشیده بودند اما در ضد حمله گل دوم را دریافت کردند و بیشتر از قبل بی‌برنامه بازی را پیش می‌بردند. البته با تغییراتی که در ترکیب قمی‌ها ایجاد شد آن‌ها چند حمله هم انجام دادند که اکثر آن‌ها وارد محوطه جریمه ذوب نمیشد. در دقایق پایانی بازی هم که طهماسبی دروازه‌بان صبا برای زدن ضربه ایستگاهی جلو آمده بود از میانه زمین گل سوم را دریافت کرد تا شاگردان گل‌محمدی با یک پیروزی خوب به سیر صعودی‌شان ادامه دهند.

اتفاق ویژه این بازی تبلیغ روی پیراهن صبایی‌ها بود که نسبت به نیم‌فصل نخست تغییر داشت. گویا اسپانسر جدید به صبایی‌ها کمک مالی کرده تا مطالبات بازیکنان‌شان را بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز