خبرگزاری کار ایران

به همت بخشداری خلجستان؛

کارگروه اشتغال بخش خلجستان استان قم تشکیل جلسه داد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۰۶

اولین جلسه کارگروه اشتغال بخش خلجستان با حضور مدیران و مسئولان بخش خلجستان و شهر دستجرد، تشکیل و ابوالحسنی رییس شورای اسلامی استان، به عنوان دبیر کارگروه تعیین شد.

ایلنا: به همت بخشداری خلجستان و با مشارکت شورای اسلامی وشهرداری دستجرد، کارگروه اشتغال بخش خلجستان و شهردستجرد تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از قم، اولین جلسه کارگروه اشتغال بخش خلجستان با حضور مدیران و مسئولان بخش خلجستان و شهر دستجرد، تشکیل و ابوالحسنی رییس شورای اسلامی استان، به عنوان دبیر کارگروه تعیین شد.

در این کارگروه که به پیشنهاد علی اصغر ابوالحسنی، رئیس شورای اسلامی استان قم و به همت بخشدار خلجستان تشکیل شد، مواردی مطرح و به تصویب رسید.

در ابتدای جلسه حاج حسینی بخشدار دستجرد پس از خیرمقدم حضور مسئولین و تشکر از رئیس شورای اسلامی استان به دلیل پیشنهاد تشکیل این کارگروه، توضیحاتی درخصوص مشکلات بخش در زمینه ی اشتغال و موانع سرمایه گذاری ارائه و ابراز امیدواری کرد با تشکیل کارگروه اشتغال و اجرایی نمودن مصوبات، گام مهمی در اشتغال جویندگان کار بخش خلجستان برداشته شود.

امام جمعه خلجستان: به کشاورزی توجه ویژه ای شود

همچنین امام جمعه بخش خلجستان با اشاره به حدیثی از امیرمومنان درخصوص تلاش درجهت خدمت رسانی، گفت: مسئولین بخش باید به فکر اشتغال مردم بخش باشند.

حجت الإسلام ابراهیمی توضیح داد: مهمترین زمینه ای که میتواند برای اشتغال مردم بخش مفید باشد توسعه کشاورزی است و بایستی به این مسأله توجه ویژه ای صورد گیرد.

کمبود جمعیت و راههای افزایش جمعیت و همچنین تقویت شهرک صنعتی از جمله مباحثی بود که توسط امام جمعه بخش مطرح شد.

ابوالحسنی: مهمترین اقدام در خصوص اشتغال، فرهنگ سازی است

علی اصغر ابوالحسنی، رییس شورای اسلامی شهردستجرد نیز ضمن تقدیر از بخشدار خلجستان و پیگیری های وی درخصوص مشکلات منطقه ابراز امیدواری کرد مسأله اشتغال با جدیت خاصی پیگیری شود.

ابوالحسنی درخصوص تشکیل کارگروه اشتغال، پشنهاداتی برای کاهش مشکلات پیش رو ارائه و گزارشی از اقدامات شورای اسلامی شهردستجرد در راستای شناسایی جویندگان کار وتخصصهای موجود در شهر مطرح کرد.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهردستجرد، مهمترین اقدامی که درمورد اشتغال جوانان باید انجام شود فرهنگ سازی است که این کار بایستی از خانواده ها آغاز گردد.

مطالعات تخصصی در زمینه کارآفرینی و شناسایی افرادی که مایلند در زمینه کارگروه اشتغال همکاری کنند از دیگر مباحثمطرح شده توسط رئیس شورای اسلامی شهردستجرد بود.

مختاری: پایه اصلی اشتغال توجه به بخش گردشگری است

در ادامه این جلسه شهردار دستجرد به ارائه نقطه نظرات خود پرداخت و گفت: پایه ی اصلی برنامه ریزی اشتغال درشهر و بخش دستجرد، با توجه ویژه به بخش گردشگری امکان پذیر خواهد بود.

مجید مختاری در ادامه افزود: تقویت مشاغل ایجاد شده، شناسایی کانونهای اشتغال درمنطقه، حمایت بیشتر از مشاغلی که در بخش ماندگار شده وبازدهی دارند، ایجاد دام شهر و تمرکز اشتغال به دهکده ی دامی از دیگر راهکارهای توسعه اشتغال در بخش خلجستان می باشد.

در ادامه این جلسه مدیران بانک کشاورزی و ملی، مدیر عامل دهکده گلخانه ای کوثر، مسئول کمینه امداد بخش و دیگران شرکت گنندگان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز