خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

فضای اصلی اماکن مذهبی از پرداخت هزینه انرژی و عوارض شهرداری معاف شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۶۱

براساس اصل ماده ۲۱ مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور و واحدهای مسکن احداثی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای اساتید و طلاب و روحانیون غیرشاغل و جامعه هدف واجد شرایط فاقد مسکن که قبلاً از این مزایا استفاده نکرده‌اند از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز برای یک‌بار تا سقف الگوی مصرف معافند.

ایلنا: نمایندگان مجلس با معافیت فضاهای اصلی اماکن مذهبی به جز اماکن تجاری وابسته به این موسسات از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، ‌ عوارض شهرداری و هزینه انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز تا سقف الگوی مصرف موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی در جریان ادامه رسیدگی به موارد ارجاعی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با ماده ۲۱ این طرح با ۱۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

محمدحسین فرهنگی پیشنهاد الحاق پاراگراف " همچنین فضاهای اصلی مساجد، حسینیه‌ها، موسسه‌های قرآین، حوزه‌های علمیه، امام‌زاده‌ها، خانه‌های عالم روستاها، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی علاوه بر معافیت فوق از هزینه مصارف ماهانه معاف می‌باشند و شامل موارد تجاری وابسته به این موسسات نخواهد شد. " را به ابتدای ماده ۲۱ مطرح کرد که با ۱۰۲ رأی موافق، ۳۳ رأی مخالف و ۱۱ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید.

گفتنی است براساس اصل ماده ۲۱ مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور و واحدهای مسکن احداثی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای اساتید و طلاب و روحانیون غیرشاغل و جامعه هدف واجد شرایط فاقد مسکن که قبلاً از این مزایا استفاده نکرده‌اند از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز برای یک‌بار تا سقف الگوی مصرف معافند.

اعتبارات این بند در قوانین بودجه سنواتی جهت پرداخت به دستگاههای ارائه دهنده خدمات موضوع این ماده تأمین می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز