خبرگزاری کار ایران

استاندار قم اعلام کرد؛

سامانهٔ ۱۱۱ آسان‌ترین راه ارتباط مرم با رئیس جمهور در سفر کاروان تدبیر و امید است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۷۱

این مرکز به صورت ۲۴ ساعته و در قالب چهار شیفت و بیش از ۲۰۰ اپراتور از دو روز قبل و بعد از سفر دولت، آمادهٔ پاسخگویی به درخواست‌های مردم شریف استان خواهد بود.

ایلنا: استاندار قم در بازدید از ستاد سامانه ۱۱۱ ویژه سفر کاروان تدبیر و امید به استان قم گفت: سامانهٔ ۱۱۱ آسان‌ترین راه ارتباط مرم با رئیس جمهور در طول سفر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش صبح امروز با حضور در محل استقرار ستاد سامانه ۱۱۱ سفر کاروان تدبیر و امید به استان، از متولیان آماده سازی این سامانه قدردانی کرد.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به نامه‌های دست نویس در سفرهای دولت، سامانه ۱۱۱ را مطمئن‌ترین و آسان‌ترین راه ارتباطی مردم با رئیس جمهور در طول سفر به قم عنوان و خاطرنشان کرد: این مرکز به صورت ۲۴ ساعته و در قالب چهار شیفت و بیش از ۲۰۰ اپراتور از دو روز قبل و بعد از سفر دولت، آمادهٔ پاسخگویی به درخواست‌های مردم شریف استان خواهد بود.

استاندار قم هدف از راه اندازی آن را تسهیل در مکاتبات مردم با رئیس جمهور عنوان و اضافه کرد: مردم می‌توانند تمامی مطالبات و درخواست‌های خود را با این سامانه تماس گرفته و پیگیر نتیجه آن باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز