خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلابی در مازندران:

دولتمردان به مطالبات مردمی بیش از سایر بخش‌ها توجه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۵۵

حجت‌الاسلام پور اکبر با تأکید بااینکه دولتمردان به مطالبات مردمی بیش از سایر بخش‌ها باید توجه داشته باشند، گفت: نباید جایگاه تشکل‌های مردمی در تشکیلات اداری کم‌رنگ دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در دومین نشست مشترک روسای ستاد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که برای نخستین بار در استان به‌عنوان شورای راهبردی نیروهای انقلاب اسلامی باهدف هم‌افزایی، هم‌اندیشی و همگرایی نیروهای انقلابی شروع به فعالیت کرده است، اظهار کرد: در 28 خردادماه سال 1400 انتخاباتی بسیار موفق برگزار و دولت کریمه‌ای برپا شد که مایه امید همه انقلابیون شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در دولت سیزدهم همه اهداف انقلاب اسلامی تحقق یابد، افزود: احساس تکلیف کردیم تا برای رفع مشکلات و بیان نیازهای مردم تشکل مردمی در کشور و استان مازندران شکل گیرد. لازم است از زبان مردم مطالبات مردمی به گوش مسئولان برسد.

پوراکبر بر لزوم پیگیری به‌موقع مطالبات مردمی در چارچوب قوانین کشور تأکید کرد و گفت: توسط ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در مازندران شورای راهبردی تشکل‌های مردمی شکل گرفت که در ذیل آن کمیته‌های تخصصی پیگیر مطالبات مردمی و نظارت در فرایند کار هستند.

رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلابی در مازندران بابیان اینکه پیگیری مطالبات مردم بر اساس اولویت و طبق نیازسنجی در استان انجام و با دولتمردان در میان گذاشته می‌شود، گفت: متأسفانه دستگاه‌های اجرایی ما دچار آلودگی مالی شده‌اند لازم است با نظارت دقیق طبق قانون پیگیر مسائل استان باشیم تا با صحت کامل قانونی کارها انجام شود.

پوراکبر با تأکید بر اینکه دولتمردان به مطالبات مردمی بیش از سایر بخش‌ها باید توجه داشته باشند، افزود: با توجه به شکل‌گیری شورای راهبردی در استان جلسات متعددی برگزار شد تا طبق برنامه‌ریزی مدون مسائل استانی به دولتمردان گزارش شود.

رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلابی در مازندران به جایگاه تشکل‌های مردمی و ارج نهادن به مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: نباید جایگاه تشکل‌های مردمی در تشکیلات اداری کم‌رنگ دیده شود.

این مسئول ادامه داد: امروزه حرف اول را مردم می‌زنند؛ زبان گویای مردم همین تشکل‌های مردمی است. مسئولان باید به مطالبات مردمی توجه بیشتری داشته باشند.

 پوراکبر خاطرنشان کرد: افرادی که نماینده جامعه هستند زبان مردم محسوب می‌شوند باید خواسته‌های به‌حق مردمی را به گوش مسئولان کشور برسانند.

قابل‌ذکر است، در دومین جلسه شورای راهبردی نیروهای انقلاب اسلامی که در ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد برای تعیین رئیس و نایب‌رئیس شورای راهبردی، حجت‌الاسلام پور اکبر به‌عنوان رئیس شورا و محمد کریمی چلیمانی به‌عنوان دبیر شورای راهبردی نیروهای انقلاب با اکثریت آرا انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز