خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران:

مدارس متوسطه اول و دوم از نیمه آبان حضوری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۴۷

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: کلاس‌های حضوری مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی از ۱۵ آبان و یکم آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا سعدی پور در گفتگوی خبری گفت: بر اساس مصوبه هشتاد و هفتمین ستاد ملی کرونا مدارس متوسطه اول از یکم آذرماه و متوسطه دوم هم از ۱۵ آبان ماه حضوری بازگشایی می‌شوند.

وی افزود: آموزش دانش آموزان ابتدایی فعلاً غیرحضوری و از طریق فضای مجازی خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: زمان‌های تعیین‌شده برای بازگشایی مدارس تا این لحظه بوده و ممکن است شیوه‌نامه بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تغییر یابد.

وی درباره سرویس مدارس افزود: برای سرویس دانش آموزان یکی از شرایط اجرای واکسیناسیون رانندگان است که باید حتماً کارت واکسن به همراه داشته باشند.

سعدی پور گفت: ۲۱۷ هزار و ۵۰۵ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ سال استان معادل ۹۱ درصد، مرحله اول واکسیناسیون را تاکنون انجام داده‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران افزود: ۶۶ هزار و ۶۰ دانش‌آموز معادل ۳۰ درصد هم مرحله دوم واکسیناسیون کرونا را تاکنون تکمیل کرده‌اند.

سعدی پور گفت: بیش از ۹۹ درصد معلمان هم تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز