خبرگزاری کار ایران

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

نقش و اهمیت کشاورزان در شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی / حمایت ستاد فرمان امام (ره) از بیمه کشاورزان و جهش تولید دیم‌زارها

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۲۰۷

عضو کمسیون کشاورزی مجلس به به‌کارگیری تنها 3 یا 4 درصد متخصصان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: نقش و اهمیت کشاورزان در شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی با حضور 3 تشکل مهم در این شورا قابل‌توجه است و این از دستاوردهای مهم مجلس یازدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، منصوری علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه صندوق حمایت از کشاورزان که با محوریت بیمه محصولات کشاورزی و توسعه گسترش دیم‌زارها در ساری، سوادکوه، سوادکوه شمالی و نوشهر که با حضور مسئولان ستاد اجرایی هرمان حضرت امام (ره)جهاد کشاورزی استان، مدیران مراکز خدمات، کارشناسان ناظر ستاد اجرایی در ساری برگزار شد، گفت: سه و نیم درصد از رشد 8 درصدی اقتصادی مدنظر در سال 1401 مربوط به بخش کشاورزی است.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس به به‌کارگیری تنها 3 یا 4 درصد متخصصان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: نقش و اهمیت کشاورزان در شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی با حضور 3 تشکل مهم در این شورا قابل‌توجه است و این از دستاوردهای مهم مجلس یازدهم است.

نماینده مردم ساری و میاندورد در خانه ملت بابیان اینکه افزایش میزان بهره‌وری توان رقابت ما در بازارهای منطقه را بالا می‌برد، گفت: برنامه‌های خوبی در کمسیون کشاورزی مجلس در حال طرح‌ریزی است و اطمینان دارم با اهتمام مجلس و دولت در سال‌های آتی به توفیقات خوبی در این حوزه دست پیدا خواهیم کرد.

در ادامه بابایی ناظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مازندران به طرح جهش تولید دیم‌زارها اشاره کرد و گفت: بیمه محصولات کشاورزی نیز در این طرح موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی به ارائه راهکارهای مناسب برای عملیاتی شدن این طرح از سوی کارشناسان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود با اتخاذ راهکارهای مناسب، کشاورزان به بیمه محصولات کشاورزی ترغیب شوند.

بابایی ادامه داد: مقرر شد؛ کارگزاران بیمه حضور فعال‌تر در روستاها و مراکز خدمات داشته باشند تا ضمن جهش تولید در دیم‌زارها بیمه کشاورزی نیز در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: کارشناسان و گروه اجرایی با تبادل تجربه در طی جلسات مختلف در راستای اجرای هر چه کیفی‌تر این طرح وجهشی در جهت جهش موانع تولید و استقبال کشاورزان به بیمه هستند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز