خبرگزاری کار ایران

در تماس تلفنی؛

استاندار مازندران، وضعیت بانوی قائمشهری تیم ملی فوتبال بانوان را جویا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۰۲۸

استاندار مازندران در تماسی تلفنی با پدر آرزو حضرتی، فوتبالیست قائم‌شهری عضو گروه ملی فوتبال جوانان، که اخیراً در پی تصادفی به حالت کما رفته است، در جریان آخرین وضعیت سلامتی ایشان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور همچنین در تماس‌هایی جداگانه با مسئولین درمان استان، دستوراتی برای رسیدگی فوری به وضعیت سلامت این فوتبالیست قائم‌شهری صادر و تأکید کرد که کلیه هزینه‌های این قهرمان ملی باید رایگان باشد.

استاندار مازندران پس‌ازآنکه در جریان وضعیت خدمت‌رسانی به آرزو حضرتی قرار گرفت، از زحمات کادر درمان قدردانی کرد.

آرزو حضرتی روز یکشنبه هفته جاری در روستای سنگتاب قائم‌شهر براثر برخورد یک دستگاه خودرو به وی به کما رفت. راننده خودرو پس از تصادف متواری شد.

طبق اعلام منابع بیمارستانی، حضرتی در این تصادف از ناحیه صورت، فک و بینی دچار شکستگی شد و هم‌اکنون در وضعیت کما در بخش آی سی یو بیمارستان ولیعصر قائم‌شهر بستری است.

حضرتی که بازیکن باشگاه سپیدار قائم‌شهر است، سابقه پوشیدن پیراهن گروه ملی در رده جوانان و نوجوانان و حضور در تورنمنت کافا را در کارنامه دارد و در هر دو رشته فوتبال و فوتسال از چهره‌های سرشناس مازندران به شمار می‌رود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز