خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران خبر داد:

اردوگاه شهیدان بلباسی و جعفرزاده در خرمشهر میزبان کاروان‌های راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۷۳

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: اسفند امسال با تشکیل ستاد در سپاه کربلا، اردوگاه شهید جعفر زاده، اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر و یادمان هفت‌تپه آماده میزبانی از علاقه‌مندان در اقشار و صنوف است و پیش‌بینی می‌شود 10 هزار نفر در سال جدید از اردوی راهیان نور استقبال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ عسگر مجیدی در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های راهیان نور سپاه کربلا مازندران و اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب، گفت: اردوی راهیان نور یکی از برنامه‌های فرهنگی درزمینهٔ ایثار و شهادت است، از افرادی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه در بحث راهیان نور تلاش می‌کنند تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: هر مکتب و انقلابی برای استمرار و بقاء نیازمند فعالیتی جهت حفظ شعائر دینی است که برگزاری اردوی راهیان نور به‌عنوان آرمان بزرگ انقلاب و باور اعتقادی و دینی برای نسل جوان است.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: شرایطی که دشمن و جبهه استکبار برای مردم کشور ایجاد و جنگ را تحمیل کرد، مردم نیز مقتدرانه مقابل دنیای استکبار ایستادند و از کیان، عزت و شرف ایران اسلامی دفاع کردند و در این دفاع هزاران شهید تقدیم انقلاب شد.

مجیدی بابیان اینکه برای تداوم انقلاب، وظیفه همگانی این است در هر سنگر و هرزمانی یاد و خاطر شهدا را گرامی داشته شود و راهشان ادامه یابد، تصریح کرد: در این زمینه راهیان نور به‌عنوان یک رزمایش فرهنگی تأثیر زیادی بر مسائل اعتقادی و باور جوانان داشت و راهی، جهت تکریم و پاسداشت مقام شهداست.

وی با اشاره به اینکه در دو سال کرونایی، اردو راهیان نور به‌صورت مجازی برگزار شد، خاطرنشان کرد: اسفند امسال با تشکیل ستاد در سپاه کربلا، اردوگاه شهید جعفر زاده، اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر و یادمان هفت‌تپه آماده میزبانی از علاقه‌مندان در اقشار و صنوف است و پیش‌بینی می‌شود ده هزار نفر در سال جدید از اردوی راهیان نور استقبال کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز