خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مطالبات ناجیان غریق پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۳۹۲

استاندار مازندران از پرداخت مطالبات ناجیان غریق در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمود حسینی پور گفت: با تامین اعتبار ۲میلیارد تومانی مطالبات پارسال ناجیان غریق استان پرداخت شد و تمام حق و حقوق خرداد و تیرماه امسال نیز به حسابشان واریز شده است.

وی با بیان این که حقوق مرداد ماه ناجیان غریق نیز در مرحله پرداخت قرار گرفته است، افزود: برای حقوق شهریور ماه ناجیان نیز تامین اعتبار انجام گرفته است.

استاندار مازندران گفت: با همکاری هیات ناجیان غریق تعداد ناجیان غریق نیز امسال بیشتر شده است و در خرداد ماه امسال ۵۷۰ ناجی در مناطق مختلف استان مشغول بکار شدند که این تعداد در تیر و مرداد ماه به ۸۵۰ نفر افزایش یافت.

وی افزود: با توجه به پیش بینی افزایش حضور مسافران در شهریور ماه به خصوص در سواحل مازندران، حضور و استقرار ناجیان غریق در سواحل استان به هزار و ۲۰۰ نفر برنامه ریزی و ساماندهی شده است.

حسینی پور گفت: تامین منابع برای حق و حقوق افزایش تعداد ناجیان نیز عملیاتی شده است.

استاندار مازندران همچنین از جانمایی و استقرار نیروی انتظامی در شهرستان‌های ساحلی استان خبر داد و گفت: برای این منظور یک میلیارد تومان تامین اعتبار شده است و از این پس نگرانی در چگونگی حضور نیرو‌های انتظامی در سواحل وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز