خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خبر داد؛

پرداخت ۹۰۰ میلیون تومانی هزینه ۵۵۳ زوج نابارور

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۳۹۹

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اعلام اینکه سال گذشته برای درمان ناباروری ۲۷۵ زوج ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: امسال نیز برای ۵۵۳ زوج به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان پرداختی داشتیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا میرزایی صبح شنبه در نشست خبرنگاران به ۳۰ مهر تا ۶ آبان هفته بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بالغ‌بر ۵۰ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که ۲۰۰ هزار نفر نیز امسال بیمه شدند.

وی بابیان اینکه روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر هرروز برای بیمه شدن مراجعه می‌کنند و از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند ‌می‌شوند، افزود: بیش از دو هزار و ۶۰۰ موسسه طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند و امسال نیز با ۲۰۰ موسسه دیگر قرار منعقد کردیم.

 مدیرکل بیمه سلامت مازندران بابیان اینکه پرداختی‌ها دربیمه سلامت به‌روز است، گفت: در نیمه اول امسال ۱۶۰ میلیارد تومان در بخش سرپایی پرداخت داشتیم؛ هم‌اکنون بیمه سلامت به کسی بدهکار نیست.

وی از پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان پرداختی در بخش بستری در چهارماهه نحست امسال خبر داد و افزود: ماهیانه در بخش سرپایی و بستری ۱۲۰ میلیارد تومان پرداختی داریم.

میرزایی با اعلام اینکه سال گذشته برای درمان ناباروری ۲۷۵ زوج ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: امسال نیز برای ۵۵۳ زوج به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان پرداختی داشتیم.

وی افزود: در حال حاضر با سه مرکز دولتی و دو مرکز خصوصی برای درمان زوج‌های نابارور قرار داریم و درمجموع تا پایان سال شمار مراکز تحت پوشش به ۸ مرکز خواهد رسید.

میرزایی عنوان کرد: طی سه ماه گذشته ۱۲ میلیارد تومان بابت افزایش قیمت داروها در قالب طرح دارویار پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران بابیان اینکه از سوم آبان ماه، خدمات جدید در حوزه بیمه سلامت تحت عنوان صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج ارائه خواهد شد، ادامه داد: تاکنون ۲۳ گروه تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و در آینده‌ای نزدیک ۴۰ گروه دیگر تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

میرزایی افزود: در همین راستا دولت ۵ هزار میلیارد تومان برای ارائه خدمات به بیماران خاص، نادر و صعب‌العلاج اعتبار اختصاص داده است.

وی گفت: همچنین سه گروه از بیماران sma تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی بابیان اینکه تمام خدمات بیمه سلامت به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، گفت: متأسفانه در ایام اخیر با توجه به قطعی اینترنت بیمه‌شدگان در دریافت خدمات از بیمه سلامت دچار اختلال شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز