خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران:

تاکید دولت بر ضرورت خودکفایی کاغذ/ رضایتمندی ناشران از کاغذ صنایع چوب و کاغذ مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۸۸

مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران در بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به تاکید دولت بر ضرورت خودکفایی کاغذ در کشور دانست وگفت : تولیدات این شرکت خوب و مرغوب است.

علی رمضانی در حاشیه بازدید از صنایع چوب و کاغذ مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، مجموعه چوب و کاغذ مازندران را یک صنعت ملی نامید که می‌تواند با حمایت‌های بهتر پیشرفت افزون‌تری در تولید کاغذ داشته باشد.

وی وجود نیروهای خلاق و علاقمند را از ظرفیت‌های مهم این مجموعه تولیدی دانست و ابراز امیدواری کرد که در توافق فی‌مابین خانه کتاب و ادبیات ایران و شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به نتایج مطلوب و رضایت‌بخشی دست پیدا کنیم.

مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: تلاش داریم در تعامل و همکاری با شرکت چوب و کاغذ مازندران و سایر صنایع کاغذ سازی ایران نیازمندی‌های کشور در حوزه کاغذ را تأمین کنیم.

وی به مرغوبیت کاغذ شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه ناشرانی  که از تولیدات این شرکت استفاده می‌کنند؛ اذعان دارند که کاغذ تولیدی این شرکت نسبت به گذشته از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

رمضانی افزایش کیفیت در مقاومت کاغذ و رنگ و کاهش قیمت کاغذ را از مطالبات ناشران از صنایع چوب و کاغذ مازندران عنوان کرد و خواستار تحقق این مهم از سوی این شرکت تولیدی شد.

مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران با تاکید بر اینکه دولت از واحد‌های تولیدی در کشور حمایت می‌کند و معتقد است که کشور ایران باید در کاغذ چاپ و نشر به خودکفایی لازم برسد، افزود: رئیس جمهور، وزارت صمت و وزارت فرهنگ و ارشاد تلاش دارند با حمایت از این صنعت، بخشی از نیازهای کاغذ در حوزه آموزش و پرورش را تأمین کنند.

مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران در سفر دو روزه خود برای شرکت در اختتامیه جشنواره روستاهای دوستدار کتاب در مازندران حضور پیدا کرد امروز یکشنبه از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز