خبرگزاری کار ایران

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رسانه‌های مازندران به مسائل بومی توجه بیشتری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۱۴

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: رسانه‌های مازندران بتوانند به موقعیت بومی و‌مسائل استان و رفع معضلات آن تمرکز پیدا کنند، بسیار مفیدتر است.

به گزارش ایلنا، فرشاد مهدی‌پور صبح امروز چهارشنبه در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ساری گفت: مازندران استانی است که به لحاظ گردشگری و کشاورزی پیشران است نقش‌آفرینی رسانه‌ها در موضوعات مختلف جامعه بیشتر مورد توقع است.

وی افزود: محورهای جشنواره‌ها باید با موقعیت محلی تطبیق داده شود تا سبب ارتقای توانمندی‌های استان شود.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره کرد و گفت: هر چقدر این جشنواره بتواند به موقعیت بومی و‌مسائل استان و رفع معضلات آن تمرکز پیدا کند، بسیار مفیدتر است.

وی افزود: در استانی که گردشگری و یا زیست محیطی برای آن مهم است بهتر است رسانه‌ها با اشرافیت بیشتر به این موضوع بپردازند و برای رفع مشکلات آن گام‌بردارند.

مهدی پور به فراوانی رسانه‌های مازندران اشاره کرد و افزود: پرداختن به موضوعی حتی کوچک استانی می‌تواند بازخورد بیشتری در حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رشد و ارتقای رسانه‌های مازندران اعلام همکاری می‌کند، گفت: برای ارزیابی دقیق از توانمندی استان و میزان اثر بخشی آنان در بین مخاطبان کمک خواهیم کرد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی اقناع سازی برای مقابله با اخبار جعلی را مهم دانست و گفت: برای آمایش رسانه‌ای استان باید تلاش و برنامه ریزی  کرد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این مراسم با اهدای لوح تندیس قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز