خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۴ درصد مشترکان گاز مازندران‌ پر مصرف‌اند/افزایش گاز بها شامل دهک های پایین‌ نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۳۷۵

مدیر عامل شرکت گاز مازندران‌ گفت: ۴ درصد مشترکان گاز ما از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک‌ گاز استان در دهک‌های بالا با مصرف بالا و نامتعارف و پرمصرف قرار دارند.

قاسم مایلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: ۹۷ درصد مشترکان ما در اقلیم ۳ قرار دارند که برای اصلاح الگوی مصرف تغییراتی در قیمت گاز بها در این بخش داشتیم.

وی افزود: برخی از مشترکان بدون هماهنگی با شرکت گاز از تک واحدی به دو و سه واحدی افزایش دادند اما به گاز و نظام‌مهندسی اطلاع ندادند و موجب افزایش گاز بها شد.

مدیر کل گاز مازندران یادآور شد: رطوبت بالای مازندران موجب شد که مصرف گاز بالا باشد و لذا اگر برخی موارد رعایت نشود و تعداد واحد را افزایش دهند و اطلاع ندهند، شاهد افزایش گاز بها خواهیم شد.

مایلی گفت: در سال جاری برای کمک به مشترکان، رنج مصرف بالا رفته، اما قیمت افزایش پیدا نکرده است.

وی اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد مصارف گاز مازندران مربوط به دهک های اول تا سوم است که دارای مصرف پایین هستند و تغییری در تعرفه‌های این بخش نداریم.

این‌ مسئول افزود: ۱۸ درصد ما مربوط به  مصارف بالای ۴۰۱ تا ۶۰۰ مترمکعب است که میانگین‌ قیمت گاز بها ۲۰۰ هزار تومان است و ۱۵ درصد افزایش قیمت گاز بها دارند. 

مدیر عامل گاز مازندران‌ گفت: پله‌های ۷، ۸، ۹ و ۱۰ افزایش ۳۵ درصدی را در افزایش قیمت گاز بها داریم.

وی یادآور شد: پله‌های ۱۱ و ۱۲ افزایش بالا داریم که نگران کننده است و شاهد افزایش گاز بهای بالایی خواهیم بود که هشدارهای لازم ارائه شده و پیامک ارسال خواهد شد و باید مصارف را اصلاح  و کنترل کنند.

مایلی رستمی خاطرنشان کرد: مشترکان ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ که  مصرف ۵ تا ۶ هزار تومن هر یک متر مکعب باید به خود بیایند که زیربنای بالا و موتورخانه‌های بزرگ دارند و باید الگوی مصرف را رعایت کنند تا گاز در اختیار همه مردم قرار گیرد و شاهد افزایش چند برابر قیمت نباشند و ما هم گاز پایدار در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: ۴ درصد مشترکان ما  از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک‌ مازندران در این بخش و در دهک‌های بالا با مصرف بالا و نامتعارف و پرمصرف قرار دارند.

مدیر عامل گاز مازندران‌ گفت: برای ۲۵ هزار مشترک دارای مصرف نامتعارف مازندران، اخطار لازم داده شده است که رعایت مصرف را رعایت کنند و کمک‌کار شرکت گاز برای پایداری گاز در فصل سرما باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز