خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمن از یاد و نام شهید سلیمانی می‌ترسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۵۷۸

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن از سردار مقاومت شهید سلیمانی ضربه خورده و از نام و یاد و زیارت قبر سردار سلیمانی می‌ترسد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: طبق فرمایش حضرت علی علیه السلام هر کس تقوای آن کم باشد، دلش می‌میرد و هرکس قلبش بمیرد، جزء اصحاب نار و آتش خواهد شد.

وی به ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب توسط رضاشاه اشاره کرد و افزود: حجاب در کشور ما بیش از آنکه اسلامی باشد ملی بوده است و پیشینه آن به بیش از اسلام بازمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در ایران اسلامی اولین کسانی که کشف حجاب کردند فرقه ضاله بهائیت بودند، گفت: بی حجابی رهاورد فرهنک غرب و کفر است.

حجت‌الاسلام لائینی، بی‌حجابی را رهاورد بهایی‌ها و غرب‌زده‌ها دانست و افزود: حجاب آیین پاک اسلام و سیره حضرت زهرا سلام الله علیها است؛ انتظار داریم که خانواده‌های شهدا پیشگام جهاد تبیین و حفظ حجاب باشند.

وی با گرامیداشت ۱۹ دی و آغاز مبدا انقلاب اسلامی و قیام مردم قم و حوزه‌های علمیه آن را سرآغاز مبارکی عنوان کرد و ادامه داد: ۴۴ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی حاصل همین قیام است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، ضمن تسلیت به ملت ایران و خانواده‌های شهدا این حادثه را سخت و جانکاه اعلام کرد و افزود: این حادثه همه ما را متأثر و داغدار کرده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمن از سردار و فرماندهی مقاومت، شهید سلیمانی ضربه خورده است، افزود: اگر مقاومت در این مقطع قرار دارد، بخش مهمی ناشی از آن به فداکاری سردار سلیمانی است.

وی یادآور شد: به دست گرفتن عکس سردار سلیمانی توسط رئیس جمهور در سازمان ملل خنجری به دل صهیونیست‌ها و دشمنان بوده‌ است.

خطیب نماز جمعه ساری افزود: دشمن از هر چه نام و یاد سردار سلیمانی باشد؛ می‌ترسد.

وی افزود: انتظار داریم و می‌دانیم که انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای دیروز از دشمنان گرفته خواهد شد، البته نیروهای اطلاعاتی و امنیتی وظایفشان را انجام می‌دهند باز هم به آن‌ها تذکر می‌دهیم که حواسشان جمع باشد و بیشتر از اجتماعات مراقبت کنند.

پس از اقامه نماز جمعه امروز ۱۵ دی ماه؛ مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ساری، هم‌زمان با سراسر کشور این جنایت تروریستی را به شدت محکوم کرده و ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های معزز شهدای جنایت تروریستی کرمان، بر تسریع در شناسایی و محاکمه عاملان و آمران این جنایت، تأکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز