خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران؛

بیش از ۳ هزار مددجوی کمیته امداد از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۰۵

فعانی‌پور؛ سه هزار و ۳۴۵ مددجوی مازندرانی ۹ ماه گذشته از آموزش‌های مهارت آموزی، پایدارسازی اشتغال و طرح تابستانه مهارت بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران گفت: ۳۳۴۵ نفر از مددجویان تحت حمایت در استان ۹ ماه گذشته از آموزش‌های مهارت‌آموزی، پایدارسازی اشتغال و طرح تابستانه مهارت (دانش آموزی) بهره‌مند شدند.

قاسم فغانی پور زارمی افزود: این آموزش‌ها در سه سطح مهارتی، پایدارسازی طرح اشتغال و تابستانه مهارت برگزار شد.

فغانی پور گفت: ۷۴۵ مددجو از آموزش‌های تابستانه مهارت، ۱۴۰۰ نفر از آموزش‌های مهارتی و ۱۲۰۰ نفر از آموزش پایدار سازی کسب و کار بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: آموزش‌ها با هدف آشنایی با مفهوم کارآفرینی و چگونگی ایجاد کسب و کار، ایجاد و یا ارتقاء مهارت فنی به منظور پایداری مشاغل، بروز رسانی و ارتقاء سطح آگاهی، کسب توانمندی در اداره شغل ایجاد شده به مجریان طرح‌های اشتغال ارائه می‌شود.

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران افزود: این آموزش‌ها با همکاری پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان، آموزشگاه‌ها و موسسات متولی امر آموزش انجام وبه کارآموزان پس از گذراندن این دوره‌ها گواهینامه مهارت برای ورود به بازار کار اعطا شده است.

فغانی ادامه داد: افراد بهره‌مند شده از این دوره‌های آموزشی مددجویان، زنان سرپرست خانواده، فرزندان تحت حمایت مجریان طرح اشتغال می‌باشند و در برگزاری این دوره‌ها آموزش‌های بازار محور و مشاغل نوین مانند:برنامه نویسی متاورس، استارتاپ و... ونیز آموزش مددجویان مناطق محروم از اولویت برنامه‌های کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای تسهیلات طرح‌های اشتغال از فعالیت‌های اصلی این نهاد است یادآور شد: طی این مدت برای ۱۵۰ نفر از مددجویان نیز کاریابی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز