خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

حل مشکلات روستاییان و تحول‌آفرینی مهم‌ترین ماموریت بنیاد مسکن باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۶۶

استاندار مازندران گفت: حل مشکلات روستاییان و تحول‌آفرینی مهم‌ترین ماموریت بنیاد مسکن باشد.

به گزارش ایلنا، سید محمود حسینی‌پور عصر یک‌شنبه در آیین افتتاح نمادین پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران به عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونسیتی اسرائیل اشاره کرد و این عملیات را منحصربه فرد خواند و گفت: در این عملیات اقتدار اسلام به جهانیان نشان داده شد و اینکه هیچ مظلومی در دنیا بی پشتوانه نیست.

وی افزود: راهپیمایی اربعین حسینی رمز توسعه جبهه حق است.

استاندار مازندران با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهادی انقلابی برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: بخش زیادی از خدمات در روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

حسینی‌پور با بیان اینکه بنیاد مسکن طبق نگاه امام راحل حل مشکلات مردم است اما این نهاد با ماموریتی که امام تعریف کردند کمی فاصله گرفته است خواستار حل نظام مسائل در روستاها شد.

وی افزود: مدیرانی که وارد مجموعه دیگر می‌شوند نباید روزمرگی داشته باشند بلکه باید تحول‌آفرین باشند ضمن اینکه بنیاد مسکن باید الگویی برای فرآیند مدیریتی در استان مازندران در حوزه روستایی باشد.

حسینی‌پور تحول در روستاها را ضرورت دانست و ادامه داد: ایجاد شغل پایدار در روستاهای استان از دیگر مطالبات است.

وی با بیان اینکه فرمان توسعه روستا در دست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، گفت: بنیاد مسکن با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه تلاش کند تا اقتصاد روستا به حرکت درآید همین مهم‌ باعث می‌شود تا مهاجرت معکوس انفاق افتد.

استاندار مازندران گفت: کمیته امداد حضرت امداد (ره)، بهزیستی و بنیاد مسکن سه نهاد مهمی هستند که می‌توانند در تحول‌آفرینی روستاها نقش مهمی داشته باشند.

وی ارتقای ثروت روستاییان از دیگر وظایف دانست و ادامه داد: تحصیلکرده‌ها و دانش‌بنیان‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار پای کار بیایند.

حسینی‌پور بر لزوم ایجاد گردشگری صنعتی در روستاها تاکید کرد و گفت: بوم‌گردی با پیوست فرهنگی از دیگر نیازهای روستاهای مازندران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز