خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد:

ضرورت حمایت از تشکل‌های مطالبه‌گر/امر به معروف تنها عفاف و حجاب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۲۸

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر حمایت از تشکل‌های مطالبه گر گفت: امر به معروف تنها عفاف و حجاب نیست، پیگیر مطالبات و‌مشکلات مردم هم هستیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد حسین طاهری آکردی بعدازظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه جامعه امر به معروف جامعه‌ای مرده است، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه است.

وی ترویج، نظارت و حمایت از آمرین‌ را مهم‌ترین وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: این ستاد با ۱۷ عضو اصلی تشکیل شده و موظف هستند تا مشکلات و آسیب‌های جامعه را احصاء و‌بررسی کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در بحث فریصتین باید همه دستگاه‌های مسئول پای کار بیایند و ستاد امر به معروف نیز به تسهیل گری بپردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی نخستین گام برای امر به معروف و نهی از منکر صحیح را شناخت معروفات و منکرات دانست و گفت: هماهنگی بین دستگاه‌ها برای اجرای آمر به معروف و نهی از منکر از ضروریات است.

وی تاکید کرد: امر به معروف تنها عفاف و حجاب نیست بلکه همه حوزه‌ها را هم در برمی‌گیرد و ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنها به دنبال عفاف و حجاب نیستیم، بلکه در بحث دستگاه‌ها ورود کرده و پیگیر مطالبات و مشکلات مردم هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی با بیان اینکه امر به معروف باید در حوزه هنر نیز ورود پیدا کند از حضور ستاد آمر به معروف و نهی از منکر برای نخستین بار با ۹ رشته هنری در جشنواره فجر خبر داد.

وی به فعالیت تشکل‌های مردمی اشاره کرد و افزود: ۱۰ هزار طرح تذکر لسانی در پایتخت تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی حمایت از تشکل‌های مطالبه گر را ضروری دانست و ادامه داد: تشکیل دوره‌های آموزشی از دیگر اقدامات این ستاد است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با مهم بر شمردن فریصتین گفت: امر به معروف و نهی از منکر از اصول حکمرانی دینی و دستور صریح قرآن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز