خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس مازندران:

افزایش ۸ درصدی ماموریت‌های اورژانس مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۱۸۳

رئیس اورژانس مازندران با اعلام اینکه اورژانس ۱۱۵ مازندران در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۵۹ هزار ماموریت انجام داد، گفت: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد حدود ۸ درصدی داشت.

به گزارش ایلنا، یحیی صالح طبری، با بیان اینکه اورژانس مازندران در سال ۱۴۰۲، ۱۵۹ هزار و ۰۹۸ ماموریت انجام داده است، گفت: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد حدود ۸ درصدی داشت.

وی افزود: از مجموع ماموریت‌های یاد شده، ۱۲۹ هزار و ۴۶۷ ماموریت غیر تصادفی و ۲۹هزار و ۶۳۱ ماموریت تصادفی بود و ۱۱۳ هزار و ۶۸۵ ماموریت توسط پایگاه‌های اورژانس شهری و ۵ هزار و ۴۱۳ ماموریت توسط پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای انجام شد.

رئیس اورژانس مازندران در ادامه گفت: ۷۹۶ هزار و ۱۶۴ مجموع تماس‌های ورودی و خروجی تلفنی در اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت و ۱۶ هزار و ۶۱ مورد در سامانه‌های مراکز پیام و ارتباطات اورژانس بعنوان تماس‌های مزاحمی ثبت شد.

صالح طبری در پایان از ماموریت‌های قلبی به عنوان بالاترین ماموریت‌های غیر تصادفی اورژانس یاد کرد و افزود: پس از آن ماموریت‌های تنفسی قرار دارد.

استان مازندران دارای ۳۸ پایگاه اورژانس شهری و ۶۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز