خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت وجود دو وزیر مازندرانی در کابینه دولت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۴۶۴

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآورشد: مازندران هم‌ قطب کشاورزی و‌هم قطب ورزشی است وجود دو وزیر مازندرانی در کابینه دولت از ضروریات استان است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی صبح سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات مردم کمک به خدواند باریتعالی است، گفت: سرآغاز استفاده از جریان مبارک یاری خداوند این که به خلق خدا، به مردم، به احکام دین خدا و راه و خون شهدا توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: علاقمند بودیم که حسینی‌پور همچنان مدیریت استان را بر عهده داشته باشد تا تزلزل و‌ کم‌عمری مدیریت استان را شاهد نباشیم اما متاسفانه چون گذشته این روال ادامه دارد اما با این وجود از زحمات و تلاش استاندار قبلی قدردانی و حضور استاندار جدید را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآورشد: مازندران هم‌ قطب کشاورزی و‌هم قطب ورزشی است وجود دو وزیر در کابینه دولت از ضروریات استان است.

وی افزود: به دنبال مسائل ناسیونالیستی نیستیم؛ مدیریت عقلانی، تعهد و تلاش و پشتکار برای ما مهم است.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه مازندران در حوزه‌های مختلف خدمات زیادی از نظام جمهوری اسلامی گرفته است اما همچنان خلأهای زیادی دارد، ادامه داد: نبود صنایع تبدیلی مهم‌ترین خلاء در این استان است و‌ در حوزه کشاورزی و باغداری نیز با افت قیمت و خلاء‌هایی مواجه  هستیم.

وی به آزاد سازی ۴۸۰ کیلومتر ساحل مازندران اشاره کرد و افزود: این مهم هم باید در پیوست فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران در روزهای تعطیل با جمعیت دوبرابری مواجه است اما زیرساخت‌های موجود برای مردم این استان نیز پاسخگو نیست.

وی ایجاد اتوبان ساحلی بین استان‌های مازندران با سایر استان‌های شمالی کشور را از دیگر نیازهای استان برشمرد، گفت: با ایجاد این اتوبان می توانیم شاهد توفیق در حوزه صادرات محصولات کشاورزی و باغی استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز