خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران:

تمامی مطالبات ناجیان غریق واریز می شود

کد خبر : ۱۵۵۷۹۱

با پیگیری های انجام شده کلیه مطالابات ناجیان غریق در روزهای آخر سال به خزانه واریز شد / نقطه ضعف و اشکال کار ما این است که اعتبارات از قبل طراحی نمیشود اما خوشبختانه امسال این امر مححق و اعتبارات از چند ماه قبل پیگیری شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران " گفت: با پیگیری های انجام شده کلیه مطالابات ناجیان غریق در روزهای آخر سال به خزانه واریز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی شادمان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر با بیان اینکه امسال برای اولین بار جلسه طرح دریا در فصل زمستان برگزار شد افزود: طرح های اجرایی در سه سطح عالی، متوسط و خرد پیش بینی شد که فرمانداران هر شهر بعنوان مسئولین طرح دریا انتخاب شدند و در صورت واگذاری به بخش خصوصی این سه مرحله باید لحاظ شود.

وی وضعیت پرداخت حقوق ناجیان غریق در سال ۹۲ رو نامساعد دانست و افزود: خوشبختانه در سال جدید اعتبارات به موقع پیش بینی شد تا اداره ورزش و جوانان که متولی این امر هستند به موقع حقوق این زحمت کشان را پرداخت کنند.

این مسئول با بیان اینکه ما در کشور بودجه سالانه نداریم گفت: نقطه ضعف و اشکال کار ما این است که اعتبارات از قبل طراحی نمیشود اما خوشبختانه امسال این امر مححق و اعتبارات از چند ماه قبل پیگیری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز