خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال انجام شد؛

اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر خط کشی در راههای مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۹۳

رئیس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راه وشهرسازی استان مازندران از اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر خط کشی در سطح محورهای استان خبر داد.

رئیس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راه وشهرسازی استان مازندران از اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر خط کشی سرد در سطح محورهای اصلی - فرعی و روستایی استان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال و با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد در راههای استان در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سیدمحمد نظری ضمن اعلام این خبر افزود: خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می گردند مستقیماً در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حسن نزدیک و متقابل برقرار می نمایند از این رو این اداره کل در راستای تامین ایمنی محورهای استان اقدامات در خور توجهی در بحثخط کشی محورها در دستور کار خود دارد.


وی در ادامه یکی از اهداف خط کشی در سطح محورها را تعیین محدودیتهای حرکت برای هر یک از کاربران عنوان نمود و اظهار داشت در هفته گذشته این اداره کل توانسته با ۳ اکیپ خط کشی بیش از ۳۰۰ کلیومتر خط کشی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی را با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال انجام دهد.


سیدمحمد نظری در ادامه به محورهای مهمی که خط کشی در آنها صورت گرفته اشاره و عنوان کرد محور شیرگاه - لفور، شیرگاه - بابل، نکا – استخر پشت، بهنمیر - بابلسر به ساری و محورهای روستایی استان از جمله محورهایی بودند که در هفته گذشته خط کشی در آنها صورت پذیرفت.


گفتنی است خط کشی از نوع علائم افقی راهها محسوب گردیده و به عنوان مکمل علائم عمودی در سطح محورها به شمار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز