خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خبر داد؛

صدور ۵۳ فقره پروانه تأسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۰۰

از سوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نه ماهه نخست سال جاری تعداد ۵۳ فقره پروانه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی به ظرفیت ۳۹۹ هزار و ۸۱۶ تن در استان مازندران صادر شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی از صدور ۵۳ فقره پروانه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در نه ماهه نخست سال جاری در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سید محمد جعفری طی گفتگویی اظهار داشت: از سوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نه ماهه نخست سال جاری تعداد ۵۳ فقره پروانه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی به ظرفیت ۳۹۹ هزار و ۸۱۶ تن در استان مازندران صادر شد.

وی با اشاره به اینکه این تعداد پروانه مربوط به بخش زراعی(۲۳ فقره)، دام و طیور(۵ فقره) و باغی(۲۵ فقره) بوده از صدور ۴۶ فقره مجوز بهره برداری به ظرفیت ۱۱۳ هزار و ۸۵۶ تن در بخش های فوق خبر داد و افزود: در این راستا ۱۴ فقره مجوز توسعه پروانه های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در مدت زمان فوق صادر شده است.

جعفری در پایان گفت: در نه ماهه اول سال جاری تعداد ۷ فقره مجوز تاسیس به ظرفیت ۱۵۲ هزار و ۲۹۵ هکتار و دو فقره مجوز بهره برداری به ظرفیت سه هزار و ۳۹۰ هکتار برای مکانیزاسیون کشاورزی استان مازندران در بخش های زراعی، باغی و دامی صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز