خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ثبت اسناد واملاک شهرستان محمودآباد:

مبارزه با پدیده زمین خواری نیازمند همکاری نهادهای متولی است

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۹۹۵

رییس اداره ثبت اسناد واملاک شهرستان محمودآباد،گفت: مبارزه با پدیده زمین خواری نیازمند همکاری همه جانبه نهادها وسازمان های متولی است.

به گزارش ایلنا، فرهاد آقابابایی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در محمودآباد ، اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم زمین خواری همکاری نهادها وسازمان های متولی را می طلبد .

وی حفاظت وصیانت از اراضی ملی ، دولتی ، موقوفه وشخصی را ضروری خواند وافزود : برای جلوگیری پدیده زمین خواری باید اقدامات موثرتری انجام شود.

آقابابایی تصریح کرد: اداره ثبت واسناد محمودآباد تمام تلاش خود را در راستای مبارزه وپیشگیری از زمین خواری در سطح شهرستان به کار خواهد بست.

آقابابایی با بیان اینکه صدور اسناد کادستری ضریب حفاظت اراضی رابالا می برند ، گفت : صدور این اسناد نقش تعیین کننده ای در پیشگیری از تعرض زمین خواران ، استقرار نظم حقوقی در جامعه وکاهش جرایم را درپی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهتمام سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در جهت صدور اسناد کادستری ،تصریح کرد: مالکین حقیقی وحقوقی در راستای حفاظت وصیانت از املاک هرچه سریعتر به این اداره مراجعه تا  نسبت به جانمایی مالکیت در سیستم کادستری اقدام کنند وامکان تصرف غیر قانونی اشخاص را از بین ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز