خبرگزاری کار ایران

در ستاد انتخاباتی خانه کارگر مازندران مطرح شد؛

عملکرد مسئولین موجب حضور گسترده کارگران و بازنشستگان درانتخابات می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۷۶۱

رشد بلوغ سیاسی و بینش و بصیرت کارگران نسبت به عملکرد مسئولین موجب حضور گسترده آن‌ها درانتخابات می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، نصراله دریابیگی رئیس ستاد انتخاباتی تشکیلات خانه کار مازندران  صبح امروز دوشنبه در چهارمین نشست ستادانتخاباتی این تشکیلات با تشریح اهداف شکل گیری و برنامه های این ستاد گفت: ستاد انتخاباتی خانه کارگربه تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری برای حضور اکثریتی در انتخابات در همه انتخابات کشور، کارگران علیرغم همه مشکلات معیشتی و صنفی حضوری پرشوری خواهند داشت.

وی افزود: رشد بلوغ سیاسی و بینش و بصیرت کارگران نسبت به عملکرد مسئولین  موجب حضور گسترده آن‌ها درانتخابات می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی تشکیلات خانه کار مازندران با بیان اینکه همواره جامعه کارگری ایران همگام با سایر مردم انقلابی، با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، بزرگ‌ترین رویداد سیاسی را در کشور رقم زده اند تصریح کرد: پایداری و در صحنه بودن  کارگران و بازنشستگان  در راه انقلاب، رهبری، امام و شهدا برکسی پوشیده نیست .

وی نقش رسانه‌ها را در تبیین بصیرت افزایی مردم مؤثر دانست و افزود: در انتخابات پیش‌رو ملت ایران با بهترین شاخصه‌ها، کاندیدای اصلح ریاست جمهوری  و شوراها ی شهر و روستا را بر می‌گزینند.

دریابیگی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه طیف‌ها و جریان‌های سیاسی با شرکت در انتخابات صحنه‌های باشکوهی به نمایش بگذارند و گفت: ‌ما به عنوان خانه کارگر هم در انتخابات شرکت می‌کنیم و هم لیست می‌دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز