خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران

در انتخابات و حضور 90 درصدی، بلوغ سیاسی و هوشمندی مردم مازندران آنان را متجلی ساخت

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۰۹

استاندار مازندران در جلسه شورای معاونین استانداری مازندران از خلق حماسه بزرگ توسط مردم فهیم مازندران در پای صندوق های رای تقدیر و تشکر کرد و گفت : این حماسه موجب نشاط و امید در جامعه و مدیران خدمتگزار شده است .

ایلنا: ربیع فلاح جلودار افزود : مردم مازندران با مشارکت بیش از 90 درصدی در این انتخابات ثابت کردند که در عرصه تعیین سرنوشت و مشارکت سیاسی در کشور پیشتاز و پیشگامند.

وی تاکید کرد : مشارکت استان مازندران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بی نظیر بود به طوری که جزء سه استان اول کشور در زمینه مشارکت است .

وی انتخاب مجدد حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم تبریک و تهنیت گفت و ادامه داد : موضوع اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی مردم مهمترین اولویت ما بوده وخواهد بود و باید برای این موضوع اقدامات عملی و راهبردی صورت گیرد .

مقام عالی دولت در استان گفت : مردم عزیز ما با وجود مشکلات و کاستی هایی که در بعضی امور شاهد هستند ولی با بزرگی و متانت و مسئولیت پذیری اینگونه در پای صندوقهای رای حضور می یابند و با هوشمندی، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان می دهند.

فلاح تصریح کرد: رای بالای مردم به دکتر حسن روحانی بیانگر امید و اعتماد مردم به این دولت است و ما مسئولان وظیفه داریم مطالبات به حق مردم را دنبال کنیم و از لحظه لحظه زمان مسئولیت برای خدمت بی منت به این مردم عزیز استفاده نماییم.

وی در پایان گفت: پیروز بزرگ این انتخابات مردمند و همه وظیفه دارند به رای مردم احترام بگذارند و با همدلی و انسجام و وحدت در مسیر مطالبات مردم گام بردارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز