خبرگزاری کار ایران

صالحی امیری در جلسه شورای اداری مازندران:

ورزش مازندران جایگاه خوبی در سطح ملی دارد/ توسعه ورزش مازندران نیازمند سرمایه گذاری بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۴۹۸

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه مازندران جایگاه ویژه‌ای در مدال‌آوری کشور دارد، گفت: توسعه ورزش مازندران نیازمند جذب و انجام سرمایه گذاری بیشتر است. ‎

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرضا صالحی امیری در نشست شورای اداری مازندران در ساری با اشاره به اینکه اجتماعی کردن ورزش در متن برنامه های ما قرار دارد، گفت: یکی از بسترهای نشاط اجتماعی ورزش است.

وی با بیان اینکه بیشترین استعدادهای انسانی در زمینه ورزش در مازندران است، عنوان کرد: در تلاشیم تا جنبه فرهنگی ورزش را تقویت کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: ورزش مازندران جایگاه خوبی در سطح ملی دارد و ورزشکاران این استان نقش مهمی در مدال آوری در میادین برون مرزی دارند و باید تلاش شود تا از لحاظ سرمایه گذاری به این استان در حوزه ورزش بیش از گذشته کمک شود.

وی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی هم خواست تا سهم استان را از بودجه کشور بگیرند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک در حد توان به ورزشکاران مدال آور استان در رقابت های المپیک کمک خواهد کرد، ولی باید سهم ورزش استان از بودجه ملی دریافت شود.

صالحی امیری پرداختن به ورزش را برای نشاط اجتماعی امر ضروری دانست و بیان داشت: وقتی بحث نشاط در کشور مطرح می شود، صرفا پرداختن به حوزه موسیقی یا کنسرت نیست، بلکه باید با تامین زیرساخت های مورد نیاز مردم را به سمت ورزش سوق داد.

وی افزود: دولت و مجلس در سال های اخیر از لحاظ سخت افزاری در حوزه ورزشی کارهای خیلی خوبی انجام دادند و این روند نیز باید همچنان ادامه یابد.

صالحی امیری تداوم پرداخت ۲۷ صدم مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش را یکی از راهکارهای اصلی برای کمک به ورزش دانست و خواهان ادامه این قانون در بودجه سال آینده کشور شد.

در حاشیه این‌ نشست باحضور صالحی‌امیری از بیش از ۲۰ ورزشکار مدال‌آور مازنی در رقابت‌های بین‌المللی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز