خبرگزاری کار ایران

تابلوی خوشنویسان ایرانی به موزه حضرت ابوالفضل(ع) اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۵۶

سیداحمد الصافى و محمدرضا میرفندرسکى شناسنامه‌ى هنرى امضا کردند. در این مراسم همچنین تابلوی خوشنویسان ایرانی به موزه حضرت ابوالفضل(ع) اهدا شد.

مراسم اختتامیه نمایشگاه(مهرگان) با حضور شخصیت‌هاى کشور عراق و تولیت محترم حرمین امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و هنرمندان شرکت کننده در کربلا برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ دراین مراسم سید احمد صافى تولیت آستان بیان کرد: حضور هنرمندان ایرانى و تاثیر فراوان آثارشان بر مخاطبان بسیار عالى و شگفت انگیز بوده است.

همچنین محمدرضا میرفندرسکى در ادامه از میزبانى بسیار خوب کشور عراق و بخصوص تولیت آستان حضرت سید الشهدا قدردانى کرد و گفت: روند نمایشگاه خیلى بهتر و عالى‌تر از حد انتظار ما رقم خورد و هنرمندان در فضاى ورک شاپ آثار بسیار ارزشمندى را خلق کردند.

میرفندرسکى از وعده‌ى قبلى خود درمورد تهیه‌ى اثر مشترک بین هنرمندان ایران سخن گفت و اضافه کرد: یک اثر فاخر با عنوان یا قمر بنى هاشم(ع) در فضاى خط نقاشى در اندازه‌هاى یک متر و نیم در دو متر و سى با همکارى پنج هنرمند اجرا شد که با تهیه‌ى شناسنامه هنرى و امضاى بنده و تولیت محترم وقت به موزه‌ى حضرت ابوالفضل(ع) تقدیم شد.

سیداحمد الصافى ضمن باارزش خواندن این اثر فاخر، آن را تکریم کرده و بر تابلو بوسه زد.

میرفندرسکى درباره دیدگاه متعالى هنرمندان ایران نیز گفت: ما معتقدیم تعالى هنر و فرهنگ آنگاه تحقق پیدا می‌کند که به خدمت کلام الله و آستان اهل بیت(ع) درآید.

این اثر مشترک توسط مجتبى سبزه، محمدرضا میرفندرسکى، آرزو رزاق نژاد، غلامحسین الطافى و محمدسعید نقاشیان خلق و در موزه‌ى حضرت ابوالفضل(ع) قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز