خبرگزاری کار ایران

هیت مدیره خانه موسیقی خواستار شد:

شورای شهر با ممنوعیت آموزش موسیقی در فرهنگسراها مخالفت کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۶۷

هیئت مدیره ضمن انتقاد از تعطیل شدن موسیقی در فرهنگسراهای تهران از مختاباد خواستند به عنوان نماینده مردم شهر تهران به‌ویژه جامعه موسیقیدان این شهر نسبت به این عملکرد مدیریت سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران واکنش نشان دهد.

هیئت مدیره خانه موسیقی اعلام کرد: ممنوعیت آموزش موسیقی در فرهنگسراها می‌تواند لطمات جبران ناپزیری بر پیکره‌ی موسیقی وارد کند.

به گزارش ایلنا، جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی با حضور داود گنجه‌ای، داریوش پیرنیاکان، زیدالله طلوعی، نصراالله ناصح پور و حمیدرضا نوربخش(از اعضای هیئت مدیره)، آذر هاشمی(بازرس) و حمیدرضا عاطفی(معاون اجرایی) در ساختمان فاطمی تشکیل شد.

عبدالحسین مختاباد از اعضای خانه موسیقی و عضو موسیقیدان شورای اسلامی شهر تهران هم به‌عنوان میهمان در جلسه حضور داشت.

در ابتدای این جلسه درباره نحوه تعامل بین کمیته هنری شورای شهر تهران و خانه موسیقی مباحثی مطرح شد. براساس این طرح کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در محل فعلی خانه موسیقی مستقر شده و در آینده نزدیک جلسات منظم با حضور هنرمندان شاخه‌های مختلف هنری شهر تهران تشکیل خواهد شد.

در ادامه این جلسه هیئت مدیره ضمن انتقاد از تعطیل شدن موسیقی در فرهنگسراهای تهران از مختاباد خواستند به عنوان نماینده مردم شهر تهران به‌ویژه جامعه موسیقیدان این شهر نسبت به این عملکرد مدیریت سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران واکنش نشان دهد.

همچنین در این جلسه قرار شد موضوع ممنوعیت آموزش موسیقی در فرهنگسراها پررسی و پس از تحقیق از کم و کیف تصمیمات اتخاذ شده ازسوی سازمان فرهنگی و هنر شهرداری تهران نسبت به واکنش رسمی خانه موسیقی اقدام شود.

در پایان معاون اجرایی خانه ضمن انتقاد از عدم خاکسپاری زنده‌یاد حمید پناهی در قطعه هنرمندان از مسئولان ذیربط خواست بصورت شفاف موانع خاکسپاری را توضیح دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز