خبرگزاری کار ایران

ساعد مشکی؛ دبیر دوسالانه جهانی پوستر شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۲۳

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی در حکمی ساعد مشکی را به عنوان دبیر یازدهمین دوسالانه جهانی پوس‌تر ایران منصوب کرد.

ساعد مشکی به عنوان دبیر یازدهمین دوسالانه پوس‌تر ایران منصوب شدند.

به گزارش ایلنا؛ در حکم مجید ملانوروزی؛ مدیرکل هنرهای تجسمی برای ساعد مشکی آمده است: نظر به برپایی یازدهمین دوسالانه پوس‌تر ایران و انجام برنامه ریزی برای برگزاری بهتر این دوسالانه و با عنایت به تجربیات موفق و گرانقدر جنابعالی و بنا به پیشنهاد شورای مشاورین و برنامه ریزی به موجب این حکم به سمت دبیر یازدهمین دوسالانه جهانی پوس‌تر ایران منصوب می‌شوید.

یازدهمین دوسالانه پوس‌تر تهران از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران دی و بهمن سال جاری در تهران برگزار خواهد شد و فراخوان دوسالانه به زودی منتشر می‌شود.

ساعد مشکی متولد ۱۳۴۲ تهران و دانش آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که بیش از ۱۰ سال است در حوزه طراحی گرافیک فعالیت حرفه‌ای دارد.

ساعد مشکی عضو انجمن بین المللی طراحان گرافیک AGI، عضو هیئت مدیره و خزانه دار انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران(IGDS)، مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه «نشان»(نشریه طراحان گرافیک ایران) است.

در سال ۱۳۷۹ به همراه سه نفر از هم نسلانش گروه رنگ پنجم را برای ارتباط میان گرافیک ایران وجهان راه اندازی کردند و تاکنون نمایشگاههای متعددی را در داخل و خارج از کشور برگزار کرده‌اند.

مشکی عضو هیئت انتخاب آثار جشنواره‌ها و دوسالانه‌هایی از جمله هفتمین دوسالانه طراحان گرافیک تهران، نمایشگاه پوسترهای تجربی، پنجمین نمایشگاه تصویرگری کتاب‌های کودکان و نوجوانان و نهمین دوسالانه جهانی پوس‌تر تهران بوده است.

مشکی سال‌ها فعالیت خود را بر طراحی جلد کتاب متمرکز کرد و مدیریت هنری و طراحی گرافیک چندین انتشارات را بر عهده گرفت. او همچنین مدیر هنری و طراح گرافیک جشنواره بین المللی فیلم‌های آموزشی رشد، جشنواره بین المللی تئا‌تر ایران زمین، جشنواره بین المللی تئا‌تر طنز و جشنواره فیلم آبادان بوده است.

آثار مشکی در کتاب‌های مختلف از جمله کتاب Area به انتخاب آنتون بکه و نشریات متعددی معرفی شده‌اند.

ساعد مشکی برنده جوایز متعددی در داخل و خارج کشور است که جایزه ویژه ایکوگرادا از دوسالانه ورشو، جایزه اول طراحی جلد از نخستین دوسالانه طراحی جلد تهران، جایزه اول طراحی جلد از هفتمین دوسالانه طراحی گرافیک ایران و جایزه دوم طراحی جلد و جایزه ویژه ابداع و خلاقیت از ششمین دوسالانه طراحی گرافیک ایران ازجمله آنهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز