خبرگزاری کار ایران

«همسفر» صادقی در ارسباران روی دیوار می‌رود

کد خبر : ۲۳۵۵۸۲

در نمایشگاه «همسفر» ۱۶ اثر نقاشی صادقی درمعرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این آثار با تکنیک راپید در ابعاد ۵۰ در ۷۰ در سفر چهار ساله‌ای اخیر وی به خارج از ایران خلق شده است.

نمایشگاه آثار علی‌اکبر صادقی؛ چهره ماندگار هنرهای تجسمی ایران؛ عصر روز جمعه پنجم دی با حضور گسترده هنرمندان پیشکسوت و مدیران فرهنگی و هنری در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد و در آن تازه‌ترین نقاشی‌های این هنرمند به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا؛ در نمایشگاه «همسفر» ۱۶ اثر نقاشی صادقی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این آثار با تکنیک راپید در ابعاد ۵۰ در ۷۰ در سفر چهار ساله‌ای اخیر وی به خارج از ایران خلق شده است. ضمن اینکه آخرین اثر هنرمند در ابعاد ۱۰۰ در ۱۵۰ با تکنیک رنگ روغن و راپید هم روی دیوار می‌رود.

احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، فرشید مثقالی هنرمند، علیرضا سمیع‌آذر استاد تاریخ هنر معاصر، علی شیرازی استاد نقاشیخط، محمدرضا دادگر استاد تصویرگری، ابراهیم حقیقی و قباد شیوا گرافیست‌های پیشکسوت، حسین محجوبی نقاش و مجید ملانوروزی مدیرکل تجسمی وزارت ارشاد از هنرمندان حاضر در آیین افتتاحیه نمایشگاه هستند.

علی‌اکبر صادقی سال ۱۳۱۶ در تهران به دنیا آمد و سال ۱۳۳۷ در رشته نقاشی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دانش‌آموخته شد. وی مبدع سبکی ویژه در هنر ویترای با حال و هوای ایرانی و عضو هیات علمی فرهنگستان هنر است. صادقی ده‌ها نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج ایران برگزار کرده و سال ۸۷ چهره ماندگار هنر شده است.

نمایشگاه نقاشی «همسفر» ساعت ۱۷ روز جمعه آغاز به‌کار می‌کند و تا ۲۲ دی در نگارخانه فرهنگسرای ارسباران ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان نقاشی می‌توانند برای بازدید از آثار هنرمند پیشکسوت به این فرهنگسرا در خیابان جلفا، بالا‌تر از پل سیدخندان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز