خبرگزاری کار ایران

علی رهبری از رهبران تراز اول ارکسترهای موسیقی جهان:

آرزوی درخشش «ایلنا» را دارم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۲۳

تصویر بسیار مثبت و حرفه‌ای از ایلنا تا امروز در ذهن بنده به بهترین شکل نقش بسته است و امیدوارم سال‌های سال شاهد موفقیت و درخشش این خبرگزاری باشیم.

علی رهبری از رهبران تراز اول ارکسترهای موسیقی جهان در یادداشتی؛ ۱۲ سالگی خبرگزاری ایلنا را به کارکنان این رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن یادداشت این رهبر ارکستر به شرح زیر است:

سالروز تولد ایلنا را خدمت تمام دست‌اندرکاران محترم و زحمتکش این خبرگزاری مهم٬ صمیمانه تبریک عرض کرده و برایتان سلامتی و موفقیت‌های روزافزون آرزومندم.

نتیجه زحمات یکایک شما باعثافتخار ما هنرمندان دور از وطن است.

پنج سال پیش اندکی قبل از پرواز از پاریس به یوهانسبورگ که برای رهبری چند کنسرت در شروع بازی‌های فوتبال جام‌جهانی آفریقای جنوبی عازم آفریقای جنوبی بودم٬ از خبرگزاری ایلنا که در حقیقت تا آن زمان شخصا هیچ اطلاع و شناختی از آن نداشتم٬ برای اولین بار با بنده تماس گرفته شد و درخواست مصاحبه‌ای راجع به مشکلات ارکستر سمفونیک تهران شد. از آنجا که بنده تا آن زمان با هیچ خبرگزاری در ایران تماسی نداشتم٬ این مصاحبه خیلی بنظرم جدی نیامد٬ بخصوص که گفتند ایلنا یعنی خبرگزاری کار٬ اما برحسب احترام تصمیم گرفتم که وقتی به یوهانسبورگ رسیدم با ایلنا تماس بگیرم.

در همان لحظات اولیه بود که نوع برخورد٬ سوالات٬ دیدگاه‌ها و سبک کاری این خبرگزاری٬ نظر بنده را جلب کرد.

خبرنگار محترم با مطالعات فراوان خودش را به سبکی آماده کرده بود که بنده از خبرنگاران شرقی و حتی اغلب غربی‌ها انتظار نداشتم و از همان اول حرفه‌ای و جدی بودن خبرنگار ایلنا را می‌توانستم با روزنامه‌هایی مثل فرانگفورتر الگماین یا روزنامه زوریخ مقایسه بکنم.

و در پاسخ به این سئوال اینجانب که آیا واقعا تمام حرف‌های بنده چاپ خواهد شد٬ گفتند البته درصورتی‌که منحصرا راجع به هنر موسیقی و فرهنگ ایران باشد٬ که انصافا تا امروز هم هیین‌طور بوده است.

این تصویر بسیار مثبت و حرفه‌ای از ایلنا تا امروز در ذهن بنده به بهترین شکل نقش بسته است و امیدوارم سال‌های سال شاهد موفقیت و درخشش این خبرگزاری باشیم.

با احترام فراوان
علی رهبری، براتیسلاوا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز