خبرگزاری کار ایران

قائم مقام اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان مطرح کرد:

پیش‌بینی استقبال بیش از ۱۵۰ هزار نفر از جشنواره بیستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۹۱

قائم مقام اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان پیش بینی کرد بیش از ۱۵۰ هزار مخاطب از جشنواره امسال استقبال کنند.

ایلنا: قائم مقام اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان پیش بینی کرد بیش از ۱۵۰ هزار مخاطب از جشنواره امسال استقبال کنند.
به گزارش ایلنا، هادی فیض منش با تأکید بر استقبال بیش از ۱۲۸ هزار مخاطب از جشنواره نوزدهم گفت: با توجه به اینکه برای جشنواره بیستم هم برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است، پیش بینی امسال شهروندان همدانی و شهر‌ها و استان‌های همجوار استقبال گسترده‌تری از بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان داشته باشند.
وی با تأکید بر برگزاری مراسم افتتاحیه در محلات حاشیه شهر و حضور واحد سیار تئا‌تر در شهر‌ها و روستاهای استان گفت: سال گذشته با تنوعی که در برنامه‌های جشنواره وجود داشت؛ شهروندان زیادی از این رویداد فرهنگی بهره‌مند شدند.
فیض منش افزود: امسال هم با برنامه‌ریزی ‌های صورت گرفته، قطعاَ شاهد چنین حضور پرشوری خواهیم بود.
قائم مقام مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان حضور پرشور مردمی در جشنواره تئا‌تر را نشان از رونق آن دانست.
هادی فیض منش خاطر نشان کرد: اجرای نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی، جنگ شادی، جشن بادبادک‌ها، مسابقه نقاشی کودکان و نمایشگاه کتاب در شهرستان‌ها از جمله برنامه‌هایی است که برای ایام جشنواره در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز