خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه سراسری کتاب در همدان آغاز به کار کرد

کد خبر : ۱۹۸۱۴۹

یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های کتاب این است که دسترسی به کتاب آسانتر شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: نمایشگاه سراسری کتاب در همدان از ۳ تا ۸ شهریور با حضور ۵۰۰ ناشر در قالب ۲۰۰ غرفه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، فاضل عبادی با بیان اینکه تقویت نهادهای صنفی و تشکلات فرهنگی و هنری جزو دستور کار ماست، افزود: باید بین سیاستگذاری، حمایت و پشتیبانی خط کش گذاشته و جدا نمود و امیدواریم این تصدی‌گری‌ها کاهش یابد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: با توجه به این نامگذاری رونق اقتصاد فرهنگی جزو برنامه‌های جدی ماست.

وی از برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) خبر داد و بیان کرد: ۱۶۰۰ اثر از ۵۰۰ شاعر به دبیرخانه ارسال شده و در حال داوری است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: انسان در تمامی زمینه‌ها از کتاب الهام می‌گیرد و انسان در سیر تکاملیش از کتاب تاثیرپذیر است.

نیکبخت، استاندار همدان گفت: در هفته دولت ۳۴۰۰ میلیارد تومان طرح اقتصادی در استان کلنگ زنی می‌شود.

وی تاکید کرد: جامعه تا زمانی که جوانانش بیکار باشند در مباحثفرهنگی موفق نخواهد شد.

وی با اشاره به استقبال از سرمایه گذاری گفت: برای هر سرمایه گذاری که بتواند در استان ایجاد اشتغال کند کفش جفت می‌کنم.

دکتر صالحی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همدان در حوزه ادبیات همچنان پرطراوت است.

وی با بیان اینکه وضعیت کتاب و نشر در ایران وضعیت مطلوبی دارد، اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، دسترسی به کتاب آسان‌تر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز