خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان

وقف در همدان گسترگی خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۷۱

واقفین خیراندیش در همدان به خوبی در تمامی زمینه های وقف وارد شده و وقف در همدان گستردگی خوبی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: واقفین خیراندیش در همدان به خوبی در تمامی زمینه های وقف وارد شده و وقف در همدان گستردگی خوبی دارد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ حجت السلام حاجی رضا زین العابدینی روزگذشته در چهارمین همایش وقف و رسانه اظهار داشت: در نیات واقفین خیراندیش نیت های اجتماعی، مذهبی و خیریه وجود دارد که که هر کدام نیز زیر فصل هایی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه وقف نیت های نسبتا گسترده ای دارد، افزود: خوشبختانه واقفین خیراندیش در همدان به خوبی در تمامی زمینه های وقف وارد شده اند و وقف در همدان گستردگی خوبی دارد.

وی بیان داشت: واقفین خیراندیش در همدان در حوزه آموزش و کمک هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، احداثو هزینه نگهداری مدارس، نیت کمک هزینه درمان و دارو و غیره به خوبی ظاهر شده اند.

حجت الاسلام زین العابدینی با بیان اینکه اصحاب رسانه نسبت به انتشار اوراق وقفی اهتمام ویژه ای داشته باشند، اضافه کرد: از طریق انتشار اوراق وقفی می توان کارهای خوبی انجام داد و از فروش محل همین اوراق در فارس بیمارستان مخصوص بیماران سرطانی در حال ساخت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان داشت: همدلی و اتحاد اتفاقات پرخیر و مبارکی را به دنبال داشته و اصحاب رسانه می توانند اداره اوقاف را در این راستا یاری کنند.

وی در ادامه گفت: اوقاف و امور خیریه ویژه برنامه هایی از جمله مهر تحصیلی برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان، مهر تندرستی برای کمک هزینه دارو و درمان را از محل اجرای نیات واقفان اجرا می کند.

حجت الاسلام زین العابدینی با اشاره به اعزام افراد به مشهد از محل درآمد موقوفات، ابراز داشت: اعزام افراد به کربلا نیز در دستور کار خود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اذعان داشت: همچنین از کل درآمد موقوفات اطعام دهی و کمک به ازدواج جوانان را داریم.

در ادامه این مراسم نیز از خانواده خبرنگاران شهید در استان همدان با اهدای لوح و هدایای نفیس معنوی تجلیل شد که خانواده شهید عکاس " سید علی خوانساری " هدیه خود را وقف حرم سیدالشهدا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز