خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد:

عده‌ای می‌خواهند وحدت مردم کهگیلویه و بویراحمد را خدشه دار کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۹۸

برخی سهم سایر شهرستان های کهگیلویه وگچساران را در استان پایمال می کنند و نیروهای بومی و توانمند استان به دلیل این نگاه متحجرانه تحلیل رفته و به تبع آن استان نیز از همه لحاظ دچار پسرفت و عقب ماندگی شده چون وحدت ما خدشه دار شده است.

ایلنا: امام جمعه موقت گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همواره در پرتو همدلى و وحدت تمام گرفتاری‌ها و مشکلات جامعه اسلامی حل شده است، ولی امروزه عده‌ای می‌خواهند وحدت مردم کهگیلویه و بویراحمد را خدشه دار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گچساران، «حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: چرا همواره سهم کهگیلویه و گچساران نادیده گرفته می‌شود؟ متاسفانه مسائلی مانند بحثسردسیر و گرمسیر مطرح می‌شود که مورد قبول هیچ یک از مردم استان نیست.

امام جمعه گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی سهم سایر شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران را در استان پایمال می‌کنند و نیروهای بومی و توانمند استان به دلیل این نگاه تحلیل رفته و به تبع آن استان نیز از همه لحاظ دچار پسرفت شده است، چون وحدت ما خدشه دار شده است.

خواجه‌زاده افزود: شهرستان بویراحمد همانند سایر شهرستان‌های دیگر در مدیریت استان باید سهم داشته باشند، ولی برخی اینگونه تصور می‌کنند این استان مختص بویراحمد است، در صورتی که اینگونه نیست.

وی تاکید کرد: استان متعلق به همه مناطق، اقوام و جریانات سیاسی است، بویراحمد هم مثل کهگیلویه و گچساران باید سهم مساوی داشته باشد.

امام جمعه مموقت گچساران گفت: همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد حق دارند در مسائل سیاسی استان نقش داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز