خبرگزاری کار ایران

نماینده چهارشهرستان کهگیلویه و بویراحمد:

با تمام توان از دکتر خادمی استاندار دولت یازدهم حمایت می کنیم

کد خبر : ۱۰۸۱۰۵

توسعه همه جانبه با همراهی تمامی نیروهای توانمند بومی معتدل امکانپذیر است و دلسوزان توسعه کهگیلویه و بویراحمد می بایست در این بین از خود کوتاهی نشان ندهند.

ایلنا - یاسوج: نماینده چهار شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور وزیر کشور بخاطر انتصاب اولین استاندار بومی دولت یازدهم در این استان، اظهارداشت: اعتماد در این انتصاب جای تقدیر دارد.

" حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری " به ایلنا در یاسوج گفت: بعد از اینکه وزاری دولت یازدهم فعالیت خود را در مسوولیت جدید شروع کردند اولین اقدام می بایست از سوی وزارت کشور مبنی بر انتصاب استاندار جدید شکل می گرفت که در این بین با درایت وزیر کشور موضوع انتخاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با مشورت مجمع نمایندگان این استان آغاز شد.

وی با تشریح برنامه ها و نشست های متعدد برای انتخاب استاندار دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: تمایل وزیر کشور و معاون سیاسی ایشان بر انتخاب نیروی معتدل اصلاح طلب بومی بود و از ما نیز خواسته شد گزینه های موردنظر خود را به این وزارتخانه معرفی کنیم.

این نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی افزود: با رایزنی های انجام شده بین مجمع نمایندگان استان در مجلس نهم شورای اسلامی بالاخره هفت گزینه برای به دست گرفتن سکان اجرایی استان به وزارت کشور معرفی شد.

بزرگواری با تاکید براینکه مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تمامی تلاش خود را بکار گرفت تا گزینه های مناسبی برای این موضوع به وزارت کشور معرفی کند، بیان داشت: با رایزنی های انجام شده، در نهایت " دکتر موسی خادمی " بعنوان استاندار بومی اصلاح طلب معتدل از سوی وزارت کشور به ما اعلام شد.

وی گفت: بعد از انتخاب دکتر خادمی به عنوان استاندار بومی کهگیلویه و بویراحمد از سوی هیئت دولت، بعد از نشست هیئت دولت، وزیر کشور زمان آئین تودیع و معارفه استاندار به مجمع نمایندگان اعلام و بالاخره این آئین با حضور باشکوه مسوولان و مردم برگزار شد.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: در تمامی این مدت، مجمع نمایندگان استان در مجلس با داشتن سلایق مختلف، تلاش شان را برای معرفی نیروی بومی معتدل باهدف تسریع در توسعه همه جانبه به کار گرفت و در این راه نیز موفق عمل نمودند.

بزرگواری، انتخاب " دکتر خادمی " استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از نیروهای بومی توانمند کاری در حوزه های مختلف است را نقطه عطف اعتماد دولتمردان به نیروهای تحصیلکرده بومی عنوان و اظهارداشت: تفکر مجمع نمایندگان استان در این بین از همان روزهای نخست سهم خواهی نبوده و نیست و تنها فکرمان ارتقای نیروهای بومی در سطح کلان مدیریتی بوده و خواهد بود.

وی افزود: وظیفه خود می دانیم در ادامه مسیر با تمام توان برای پیشبرد اهداف توسعه ای در کهگیلویه و بویراحمد با دکتر خادمی همراهی کرده و در این بین از خود کوتاهی نشان ندهیم.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی، همراهی، همدلی و اتحاد را مهمترین گام موفقیت برنامه های دولت و مجلس در کهگیلویه و بویراحمد ذکر و تصریح کرد: شایسته است تمامی نیروهای بومی با استاندار بومی استان همراهی های لازم را داشته باشند.

بزرگواری گفت: توسعه همه جانبه با همراهی تمامی نیروهای توانمند بومی معتدل امکانپذیر است و دلسوزان توسعه کهگیلویه و بویراحمد می بایست در این بین از خود کوتاهی نشان ندهند.

وی تاکید کرد که همراهی با برنامه های توسعه ای دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این استان می تواند منشآء خیر و برکات فراوانی برای مردم دیارمان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز